خبر ورزشیخبرهای ایران

عکس واکنش کوتاه میثاقی به توئیت جنجالی در فضای مجازی

واکنش محمد حسین میثاقی وی به توییت جنجالی که با نام او فضای مجازی منتشر شده است.محمد حسین میثاقی مجری فوتبالی برنامه فوتبال برتر خودش را تکذیب می کند.در روز گذشته در یکی از صفایی توییتری که اول اسم محمد حسین میثاقی فضای مجازی توییتی از جانب او انتشار می‌دهد که باعث به وجود آمدن من واکنش‌های زیادی میشود.

عکس واکنش کوتاه میثاقی به توئیت جنجالی در فضای مجازی

واکنش کوتاه میثاقی به توئیت جنجالی

با تمام این جنجال‌ها و شایعات محمد حسین میثاقی مجری فوتبال برتر قبل از انتشار آن یک استوری منتشر می کند و در آن استوری چنین نوشته است که من چگونه اکانتی توی توییتر یا جای دیگه ای ندارم و توییتی که از جانب منتشر شده است را تکذیب می کنم.

عکس واکنش کوتاه میثاقی به توئیت جنجالی در فضای مجازی

بیوگرافی

محمد حسین میثاقی که در ۱۴ مهرماه سال ۶۵ در کرج به دنیا می آید. گزارشگر فوتبال و مجری تلویزیون می باشد محمد حسین میثاقی با همکاری محمدرضا احمدی برنامه فوتبال برتر را که از شبکه سه پخش میشود، اجرا می کند.تهیه کننده فوتبال برتر آقای مهدی هاشمی میباشد محمد حسین میثاقی قبلا در برنامه فوتبال ۱۲۰ که عادل فردوسی پور تهیه کننده برنامه بود را برعهده داشت ورزش پخش می شد.

شروع فعالیت

اولین بار در سال ۸۶ از شبکه استانی زاگرس کارش را شروع میکند و بعد از آن با دعوت شبکه ۳ برای حضور در برنامه نود به عنوان گزارشگر وارد عرصه حرفه‌ای‌ترین میشود البته که محمدحسین میثاقی قبل از آن در برنامه فوتبال ۱۲۰ به شهرت رسید.

عکس واکنش کوتاه میثاقی به توئیت جنجالی در فضای مجازی

دانشگاه رازی تحصیلاتش را ادامه تا به و توانسته در سال ۹۴ جایزه بهترین گزارشگر را دریافت کنند.
او در دانشگاه رازی تحصیلاتش را به پایان رساند و در سال ۹۴ توانست جایزه بهترین گزارشگر سال را از دید بیننده و مردم دریافت کنند.

همچنین ببینید :  خداحافظی باربد بابایی مجری شبکه 3 از صدا و سیما واکنش به وقایع اخیر

میثاقی در سال ۲۰۱۴ در بازیهای آسیایی ۲۰۳ جام ملت های آسیایی طرفدار کدام
محمد حسین میثاقی در سال ۲۰۱۴ در بازی های آسیایی و جام ملت های آسیا در سال ۲۰۱۵ به عنوان گزارشگر همراه تیم از طرف صدا و سیما اعزام می شود.

همچنین ببینید : واکنش اینستاگرام مهدی طارمی به اغتشاشات پس از مرگ مهسا امینی

محمد حسین میثاقی در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ با رضا جاودانی عادل فردوسی پور همراه شده و در آنجا حضور داشته است او همچنین در جام جهانی ۲۰۱۸ به عنوان خبرنگار عازم روسیه می شود.محمد حسین میثاقی در مورد اینکه هیچگاه گزارش فوتبال زنده را اجرا نکرده چنین می گویند که علاقه زیادی به گزارشگری ندارم و بیشتر به دنبال خبرها و حاشیه های فوتبال می باشم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا