اخبار هنرمندانخبر جدید

عکس خداحافظی باربد بابایی مجری شبکه 3 از صدا و سیما واکنش به وقایع اخیر کشور + بیوگرافی

عکس خداحافظی باربد بابایی مجری شبکه 3 از صدا و سیما واکنش به وقایع اخیر کشور،باربد بابایی از تلویزیون خداحافظی می کند باربد بابایی که مجری برنامه های تلویزیونی زیادی مانند زوجی نو و تب تاب با انتشار نوشته در صفحه اینستاگرام خود از تلویزیون خداحافظی می‌کند.

خداحافظی باربد بابایی مجری شبکه

 خداحافظی باربد بابایی مجری شبکه 3

باربد بابایی یکی از مجریان معروف و سرشناس شبکه سوم سیما با منتشر کردن یک استوری در صفحه اینستاگرام از چه می نوشت من باربد بابایی بعد از ۲۴ سال کار رسانه‌ای اعلام می دارم در برنامه زوجی نو و هیچ برنامه دیگری اجرا نخواهم کرد تا زمانی که مردم سرزمینم حال دلشون خوش باشه و خوشحال و شاد باشم بدون شک مخاطب من و امثال من مردم سرزمینم می باشند و اگر سرزمینم حال خوبی نداشته باشد من هم دلیلی برای اجرا ندارم.

خداحافظی باربد بابایی مجری شبکه

باربد بابایی یکی از سرشناس ترین و معروف ترین مجریان شبکه های صدا و سیما می باشد در شهریور ماه سال ۵۷ در تهران به دنیا می‌آید بازیگر و مجری تلویزیون می باشد در رشته مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد مدرک لیسانس خود را می گیرد و در شروع کار از کار اجرا در شبکه ماهواره ای آغاز میکند.

همچنین ببینید :

پیمان شیخی مجری صدا و سیما در اعتراض به وقایع اخیر کشور کناره گیری کرد

فیلم کامل / علت دقیق مرگ سارینا اسماعیل زاده مشخص شد

و در ایران با برنامه شب کوک به شهرت فراوانی می رسد بابایی میگوید من دوست داشتم رشته کارگردانی را بخوانم اما خانواده بر من فشار زیادی وارد کردند که باید در رشته حقوق تحصیلاتم را به پایان برساند یا اینکه به دانشکده افسری بروند و من در بین این اجبار مترجمی را انتخاب کردم و دوست داشتم در ترم اول دانشگاه انصراف بدهم و به صورت مخفیانه به رشته کارگردانی رفته و کارگردانی به خانه اما چون در ترم اول رفیق های زیادی پیدا کرده بودم دیگر درس مرا خوانده و به پایان رساندم.

خداحافظی باربد بابایی مجری شبکه

شروع فعالیت

بابایی از سال ۷۶ زمانی که ۱۹ سال سن داشت در ترم اول دانشگاه با بچه های دانشکده ادبیات شروع به فعالیت های تئاتر دانشجویی می‌کند و حدود ۳ سال در جشنواره دانشجویی کار میکند چهار سال دانشگاه را به سختی درس خواند و چون رشته مورد علاقه نبود برایش بسیار سخت و دوست داشت به دنبال علاقه خودش برود که در رشته هنر و بازیگری بود.

باربد بابایی که در سال ۷۷ با نمایش پرتگاه وارد عرصه بازیگری میشود در سال ۷۹ برای بار اول در سریال روزهای بیاد ماندنی در یک نقش فرعی حاضر می‌شود و به جلوی دوربین می‌رود.

 خداحافظی باربد بابایی مجری شبکه 3
بابایی می‌گوید اصلاً نمیخواستم وارد رشته اجرا در کار اجرا بشوم و بیشترین تمرکز و فکرم من بازیگری بود و همچنین گفته که امیر غفارمنش در این راه به او کمک کرده و همیشه او را به سمت هدفش هول داده است.بعد از مدتی در سال ۸۲ از شبکه‌های ماهواره‌ای با نام مهاجر برای یک برنامه به نام موزیک ما به بابایی پیشنهاد اجرا می دهد بعد از گرفتن تست در کار اجرا ماندنی شد.در نهایت در سال ۸۶ مجوز شبکه مهاجر لغو شد.

وضعیت تاهل

باربد بابایی در سال ۸۰ زمانی که ۲۳ سال داشت ازدواج می کند و در سال ۸۱ صاحب دو دختر دوقلو با نامهای شایلین و آیلین میشود.او در مورد دخترانش چنین می گوید زمانی که دختران ۱۸ ساله شد بزرگترین رحمت محبت و نعمت خداوند در زندگی من از زمان تولد تا الان در زندگی من جاری می باشد.

 خداحافظی باربد بابایی مجری شبکه 3

او می‌گوید مطمئناً خداوند بزرگ مرا بسیار دوست داشته که این دو دختر و فرشته نازنین را به من داده است و زمانی که روزگار بر من سخت میگذرد با دیدن دخترانم انرژی دوباره ای بگیرم همچنین از همسرش تشکر می کند و می گوید سالهاست که مراقب ما سه نفر می باشد در مورد آرزویش چنین می گوید که بزرگترین آرزوی زندگیم خوشبختی و عاقبت بخیری بچه هایم می باشد.

گفته شده که باربد بابایی در آلمان با یکی از رفقایش در هامبورگ یک دفتر موسیقی و تهیه‌کنندگی و همچنین کار برگزاری کنسرت ها را دارند و همیشه پیشنهاداتی برای اجرا در شبکه های خارج از کشور و ماهواره ای نیز داشته است باربد بابایی تجربه خوانندگی تیتراژ را معمولاً در برنامه هایی که خودش ساخته را دارد ولی هیچ وقت به طور جدی به خوانندگی نپرداخته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا