بیوگرافیخبر جدید

فواد ایزدی کیست بیوگرافی و جزئیات صدا و سیما: همسرش + عکس و سوابق

فواد ایزدی کیست بیوگرافی و جزئیات مربوط به همسرش را در صفحه لردخت ببینید.

فواد ایزدی کیست بیوگرافی و جزئیات مربوط به همسرش + عکس و سوابقفواد ایزدی کیست

فواد ایزدی کارشناس صدا و سیما می باشد جزئیات و زندگینامه و همچنین سوابق زندگی و کار او را در سایت ما ببینید نویسنده می باشد که در نویسنده می باشد دانشجویان دانشگاه تهران می باشد.

فواد ایزدی کیست بیوگرافی و جزئیات مربوط به همسرش + عکس و سوابق

بیشترین آثار و مقالات و کتاب هایی که او نوشته از در مورد مطالعات آمریکا و دیپلماسی عمومی و همچنین سیاست خارجی آمریکا هستند.

همچنین ببینید :

بیوگرافی دکتر رسولی رئیس دانشگاه شریف و همسر و دخترش + عکس

بیوگرافی سعیدرضا عاملی از آمریکا تا روحانیت حوزه علمیه + سوابق و خانواده

شبکه های مختلف صدا و سیما غذا به عنوان کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی در برخورد کرده که در برنامه های کارشناسی شان حضور پیدا کند.

بیوگرافی

فواد ایزدی در سن ۱۶ سالگی به آمریکا مهاجرت می کنند و در دانشگاه هیوستون تحصیلاتش را شروع کرده و مدرک کارشناسی اقتصاد را می‌گیرد و ایشان توانست فوق لیسانس مطالعات ارتباط جمعی را نیز در همین دانشگاه به دست بیاورد و در نهایت در رشته ارتباط جمعی از دانشگاه لو ئیزیانا در امریکا مدرک دکترایش را بگیرد.

فواد ایزدی کیست بیوگرافی و جزئیات مربوط به همسرش + عکس و سوابق

تالیفات

همچون منبع شناسی تروریسم و صلح ؛تهران: مجمع جهانی صلح اسلامی ، دیپلماسی عمومی آمریکا در مقابل ایران…. راهبردها و راهکارهای آمریکا برای جنگ سایبری ، بنیاد ملی برای دموکراسی و تالیفات دیگری که از ایشان ثبت شده است.

مصاحبه فواد ایزدی

ایزدی: ما مشکل  با دنیا و جامعه جهانی نداریم/ به خاطر سیاست های واشنگتن چهره ضد آمریکایی ایران می باشد.

در مناظره فواد ایزدی در واکنش به اظهارات آقای زیباکلام گفتند: ما مشکلی با جامعه جهانی نداریم بلکه این دولت آمریکا می باشد که همیشه به طور سنتی با جمهوری اسلامی ایران مشکل داشته است.

همچنین ببینید : ماجرای توهین محمدحسین رحمانی به مهسا امینی واقعیت دارد؟

ایشان با بیان اینکه روزنامه واشنگتن پست در که در اولین سالگرد انقلاب اسلامی مقالاتی با عنوان «چه کسی ایران را از دست داد؟» انتشار کرد، گفت: این مقالات دعوای درونی در دولت جیمی کارتر را توضیح می دهد که بر سر انقلاب ایران به دو دسته تقسیم شده بودند؛ دسته اول در دست سایروس ونس وزیر خارجه دسته دوم به رهبری زبیگنیو برژینسکی مشاور امنیت ملی کارتر و ریاست بود.

فواد ایزدی کیست بیوگرافی و جزئیات مربوط به همسرش + عکس و سوابق

استاد دانشگاه تهران اضافه کرد: هر دو دسته اعتقاد داشتند که باید محمدرضا شاه را حفظ می کردند ولی تفاوت و اختلاف در این می باشد که برژینسکی حاضر به دست کشیدن از شاه نمی باشد ولی ونس می گفت باید با انقلابیون با هم تعامل داشت.

فواد ایزدی چهره ضد آمریکایی ایران بعد از انقلاب را به دلیل سیاست های واشنگتن دانست.

ایشان در پاسخ به این سوال که چرا ایران به مانند  هند ، ژاپن، ترکیه و برزیل نیست که علیرغم اینکه استقلال با جامعه جهانی تعامل دارند، تصریح کرد: که ایران تنها کشوری  می باشد در دنیا که هم در جنوب و شمال هم مرز با منابع عظیم گاز و نفت است و این مساله باعث شده تا حاکم آن مورد توجه آمریکا باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا