خبر جدیدخبر حوادث

فیلم کامل آتش زدن واگن مترو صادقیه تهران توسط اغتشاشگر و دستگیری متهم

فیلم کامل آتش زدن واگن مترو صادقیه تهران توسط یک اغتشاشگر و دستگیری متهم را ببینید. آتش زدن واگن مترو در تهران توسط یک  اغتشاشگر انجام شد.

فیلم کامل آتش زدن واگن مترو صادقیه تهران توسط یک اغتشاشگر و دستگیری

آتش زدن واگن مترو در تهران

طبق گزارش‌های رسیده در تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۱ پلیس در اطلاعیه ای اعلام کرد که با توجه به اتفاقات چند ماه اخیر که در کشور صورت گرفته و بعضی از دشمنان سوء استفاده کرده و فضا برای آشوبگران و اغتشاش گران را باز کرده است که در این جریان منجر به آتش کشیدن صندلی های واگن مترو صادقیه شد.

این افراد سعی دارند نظم و امنیت حاکم در پایتخت را بهم بریزند. آشوبگرانی که سعی به آتش گرفتن مترو داشتند نتوانستند به اهداف خود برسندو  پلیس مترو آنها را بازداشت و دستگیر کرد.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

فیلم آتش زدن مسجد ابوذر و قرآن توسط آشوبگران در دلاوران + واکنش ها

فیلم آتش زدن ون و آمبولانس گشت ارشاد توسط آشوبگران

رعنا رحیم پور bbc و ماجرای افشا فایل کامل صدا رعنا رحیم پور بی بی سی

پلیس فرد مورد نظر را  دستگیر کردند این فرد با اظهار پشیمانی از کارها و اقدامات خود اینگونه میگوید من تحت تاثیر القائات و رسانه های معاند و تحت تاثیر جو سازی در مترو صادقیه بعد از اینکه همه مسافران را پیاده کردند صندلی را آتش زدم  خوشبختانه آتش در مترو خاموش شد و صدمات جدی و جانی در پی نداشت .

فیلم کامل آتش زدن واگن مترو صادقیه تهران توسط یک اغتشاشگر و دستگیری

پلیس عنوان کرد که برای برخورد با آشوبگران و هنجارشکنان که نظم و امنیت مردم را مورد سوء استفاده قرار می دهند و فریب خورده های با آنها برخورد می شود و اجازه نمیدیم جان مردم به خطر بیفتد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا