اخبار سینماخبر جدید

فیلم کشف حجاب ترانه علیدوستی بازیگر لو رفت + برای خانه ام میجگنم

ترانه علیدوستی کشف حجاب می کند.ترانه علیدوستی در دقایق که گذشت با منتشر کردن تصویری در صفحه اینستاگرامش از کشف حجاب چه خبر داد شما می توانید تصاویر مربوط به ترانه علیدوستی را در اینجا مشاهده کنید.

ترانه علیدوستی کشف حجاب می کند

ترانه علیدوستی کشف حجاب

به دنبال منتشر کردن یک پست اینستاگرامی در صفحه شخصی ترانه علیدوستی از کشف حجاب خود خبر می دهد.او در این روزهای اخیر با منتشر کردن تصاویر و نوشته های حمایت خود را از آشوب ها و اغتشاشگران اعلام کرده است.

 

ترانه علیدوستی در بیست و دوم دی ماه به دنیا آمده است و یکی از بازیگران درخشان و مطرح سینمای کشور میباشد. در فیلم هایی بازی کرده که فیلمسازان آن بسیار قهار و زبردست بوده اند. فیلمسازان و کارگردانی مثل رسول صدر عالمی اصغر فرهادی و برخی دیگر از کارگردانان مطرح کشور ترانه علیدوستی جز بازیگرانی بوده است که توانست جایزه های زیادی دریافت کند.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

فیلم کشف حجاب‌ آبان عسکری (همسر محمد کارت) سریال یاغی،عاطیکشف حجاب خانم مریم بوبانی عکس های جنجالی (مهسا امینی) و ممنوع الخروجی

و همچنین در جشنواره فیلم لوکارنو سوئیس توانست جایزه بهترین بازیگر زن را نصیب خود کند و همچنین سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره فیلم فجر را نیز گرفته است در جشنواره های زیادی مانند فیلم وزول فرانسه در سال ۲۰۱۴ و فیلم های هنری ویتنام در سال ۲۰۱۲ حضور داشته و به عنوان یکی از اعضای هیئت داوران نیز در آنجا حضور داشته است.

ترانه علیدوستی کشف حجاب می کندترانه علیدوستی اولین بار کارش را با فیلم سینمایی من ترانه ۱۵ سال دارم در سال ۱۳۸۰ شروع کرد. توانست برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم فجر چه شود پدر و حمید علیدوستی و مادرش نادره حکیم الهی می باشد.

ترانه علیدوستی کشف حجاب می کند

 

ترانه علیدوستی به زبان انگلیسی نیز تسلط کامل دارد و همچنین در نقش مترجم ادبی فعالیت می کند در دوره پنجم برگزاری جایزه ادبی پروین اعتصامی در قسمت ادبیات داستانی با ترجمه رویای مادرم نوشته یکی از نویسندگان به نام آلیس مونرو توانست جایزه دریافت کند.در سال ۱۳۹۰ مجله فیلم اورا بهترین بازیگر دهه ۸۰ معرفی کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا