خبر جدید

آخرین وضعیت مصدومیت علیرضا بیرانوند جام جهانی را از دست داد؟

بسیاری از هواداران فوتبال نگران وضعیت علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی میباشند که آیا جام جهانی را از دست داده یا خیر!

آخرین وضعیت مصدومیت علیرضا بیرانوند جام جهانی را از دست داد؟

آخرین وضعیت مصدومیت علیرضا بیرانوند

طبق گزارش‌های رسیده از خبرگزاریها علیرضا بیرانوند که در دیدار اول تیم ملی فوتبال ایران با انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ دچار شکستگی بینی شد وضعیت بسیار بدی را تجربه کرد.

البته باید به این نکته اشاره کرد که بعد از منتقل کردن دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران به بیمارستان و با توجه به بهتر شدن شرایط جسمانی علیرضا بیرانوند پزشکان تصمیم می‌گیرند که او را مرخص کنند.

اما با توجه به شدت میزان مصدومیت علیرضا بیرانوند شانس کمی برای حضور در دیدار های آمریکا و ولز دارد.

علیرضا بیرانوند در ۳۰ شهریور ماه سال ۷۱ در خرم‌آباد به دنیا امده است.

بیرانوند درخانواده ای به دنیا می اید که از نظر وضعیت مالی اوضاع ضعیفی داشتند و علیرضا از زمان کودکی به فوتبال علاقه داشته است.

آخرین وضعیت مصدومیت علیرضا بیرانوند جام جهانی را از دست داد؟

او می گوید در سال ۸۶ زمانی که ۱۵ سال سن داشته است از بستگان خودش پول قرض می گیرد و راهی تهران می شود وبرای ادامه فوتبال از خرم آباد به تهران می رود.

پیشنهاد میکنیم ببینید:

ویس و پیام و چت های زشت علیرضا بیرانوند به صدف الماسی مدل

علیرضا بیرانوند در اتوبوس با حسین فیض مربی تیم وحدت آشنا می شود و می گوید او بدون دریافت هیچگونه هزینه مرا به تیم خودش می برد و یک سال بعد در سال ۸۷ مربی امیدهای نفت تهران من را برای تیم نوجوانان انتخاب میکند.

او بازی خودش را در پست حمله شروع کرده و بعد در آن در یکی از بازی ها به جای دروازه بان ایستاد و به خاطر خروج های موفق و جسورانه برای ماندن در پست دروازه بانی تشویق شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا