خبر جدید

فیلم دستگیری و به هلاکت رسیدن حامد بدخشان تروریست به حرم شاهچراغ

فیلم دستگیری و به هلاکت رسیدن حامد بدخشان در حمله تروریستی که به حرم شاهچراغ اتفاق افتاد را در صفحه لردخت ببینید.

فیلم دستگیری و به هلاکت رسیدن حامد بدخشان تروریست به حرم شاهچراغ

 دستگیری و به هلاکت رسیدن حامد بدخشان

فیلم لحظه دستگیری و به هلاکت رسیدن حامد بدخشان تروریستی که به حرم شاهچراغ حمله کرد شما می‌توانید لحظه به هلاکت رسیدن و دستگیری حامد بدخشان تروریست در حرم شاهچراغ در شیراز را ببینید این فیلم به وسیله برخی از حاضرین ای که در حرم بزرگ داشتن گرفته شده است در حادثه تروریستی شاهچراغ ۱۵ نفر از هموطنانمان به شهادت رسیده و ۴۰ نفر از آنها مجروح و زخمی شدند عاملین حمله تروریستی یک جوان افغانستانی بود به نام حامد بدخشان می باشد.

طبق گزارش‌های رسیده شده در مورد جزئیات این حمله این چنین عنوان شده در اوایل شامگاه چهارشنبه در حرم شاهچراغ سه مرد تروریست و مسلم وارد حرم می شوند و حمله تروریستی شان را انجام می دهند.

همچنین ببینید : فیلم کامل لحظه حمله خونین به رگبار بستن به حرم شاهچراغ شیراز و زائران

رهبر جمهوری اسلامی ایران در روز پنجشنبه تعهد می دهد که بعد از به شهادت رساندن حجاج شیعه هر حمله ای که داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفته باشد و بخواهد به کشور ضربه بزند و یا باعث تهدید کشور شود در زمانی که کشور در بحبوحه و تنش های مربوط به اعتراضات ضد حکومت است علیه مقابله به مثل خواهد کرد رهبر کشورمان به مهاجمان چنین هشدار داده‌اند که مطمئناً مهاجمان مجازات خواهند شد و از ایرانیان خواست که با یکدیگر متحد شوند.

ایشان همچنین اشاره کردند که همه ما وظیفه داریم با دشمن و عوامل خائن جاهلان آنان مقابله کنیم رهبر انقلاب یک روز بعد از حادثه شاهچراغ این بیانیه را صادر کردند.

فیلم دستگیری و به هلاکت رسیدن حامد بدخشان تروریست به حرم شاهچراغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا