خبر جدید

فیلم / دیس شروین حاجی پور از سپهر خلسه تا دختران افغانی

شروین حاجی پور خواننده آهنگ “برای” که توانسته بود با این آهنگ جنجال زیادی را به وجود اورد و مورد توجه رسانه های جهان قرار گرفت و حتی در مراسم جایزه گرمی یک جایزه ویژه به این خواننده اختصاص داده شد.

فیلم / دیس شروین حاجی پور از سپهر خلسه تا دختران افغانی

آهنگ “برای” شروین حاجی پور موافقان و مخالفان خاص خود را به همراه داشت برخی آن را یک آهنگ سیاسی و ضدایرانی میدانستند و برخی دیگر معتقد بودند که شروین این آهنگ را برای مشکلات جامعه خوانده است.

حالا بعد از گذشت چند ماه چندین خواننده سعی کردند شروین حاجی پور را نقد یا به اصطلاح موسقیایی نقد کنند البته برخی خواننده ها نیز در آهنگ هایشان به او حتی توهین کرده بود مثل سپهر خلصه خواننده رپ که در آهنگ جدیدش برای شروین الفاظ رکیک استفاده کرده است.

اما جالب ترین دیس آهنگ شروین را میتوان به دختران افغان عنوان کرد.

شروین یک ماه پیش آهنگی به نام ” چشماتو ببند” را نیز منتشر کرد که این آهنگ مورد انتقاد حتی هواداران این خواننده قرار گرفت و آن مصداق تشویق به خیانت میدانستند.

همچنین ببینید:

فیلم مستند شروین حاجی پور جنجال به پا کرد!

به همراه این ترانه یک عکس منتشر شده که در آن زن جوانی با صورتی غمگین و افسرده در کنار مرد جوان و خندانی که فرزندش (یک پسربچه مو فرفری!) را در بغل گرفته نشان داده می‌شود. تصویر منتشر شده با محتوای ترانه این مسئله را به ذهن مخاطب می‌رساند که زن حاضر در آن، همان کسی است که بر خلاف داشتن شوهر و فرزند و با ارجاعاتی که در شعر وجود دارد، ارتباط نامشروعی با مرد دیگری دارد. خواننده که در جایگاه همان ضلع شوم این عشق مثلثی است، از آن زن می‌خواهد رابطه نامشروعش را از شوهرش پنهان کند و حتی جوری وانمود کند که به همسرش علاقه‌مند است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا