اخبار هنرمندان

فیلم طعنه و کنایه مجری تلویزیون اشکان درویشی به کنسرت خنده حسن ریوندی

فیلم طعنه و حمله مجری تلویزیون به کنسرت خنده حسن ریوندی را ببینید.

طعنه مجری تلویزیون به کنسرت خنده حسن ریوندی

طعنه مجری تلویزیون به کنسرت خنده حسن ریوندی

طعنه مجری تلویزیون به برگزاری کنسرت خنده حسن ریوندی این کنسرت گریه دارد،مجری شبکه سلامت اشکان درویشی به برگزاری کنسرت حسن ریوندی انتقاد کرد کنایه اشکان درویشی به کنسرت حسن ریوندی چنین بود این کنسرت گریه دارد.شما می توانید فیلم اشکان درویشی مجری شبکه سلامت را در واکنش به برگزاری کنسرت خنده حسن ریوندی در ادامه مطلب مشاهده کنید.

حسن ریوندی در اول فروردین ماه سال ۱۳۵۵ در شهر سبزوار به دنیا آمده است و اهل ایران می باشد و بیشتر از ۱۹ میلیون دنبال کننده در صفحه اینستاگرام بیشترین میزان دنبال کننده در فضای مجازی و اینستاگرام را در میان افراد معروف ایرانی دارد.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

تیک آبی پیج اینستاگرام ابراهیم رئیسی جنجالی شد

واکنش تند هرمز شجاعی مهر مجری : جای پورعرب بودم سکوت می‌کردم

حسن ریوندی یک اسفند آپ کمدی و مجری میباشد.او فعالیت هنری اش را از سال ۱۳۷۲ تا به الان شروع کرده است در زمینه طنز تقلید صدا و استند آپ کمدی فعالیت می کند.

طعنه مجری تلویزیون به کنسرت خنده حسن ریوندی

اشکان درویشی یکی از مجری های تلویزیون می باشد که بیشتر فعالیت هایش در شبکه سلامت بوده است یکی از مجریان توانای صدا و سیما می باشد.

اشکان درویشی یک از مجریان صدا و سیما که در دهه شصت متولد شده است و مدتی در زمینه گویندگی فعالیت داشته است و بیشترین فعالیت کاری در شبکه سلامت بوده است در شبکه های سلامت به کار اجرا مشهور بوده است اشکان درویشی مدتی پیش از وزیر نیرو انتقاد کرد و در فضای مجازی با حواشی زیادی روبه‌رو شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا