اخبار هنرمندان

فیلم طلاق و جدایی نیوشا ضیغمی از همسرش آرش پولاخان

فیلم طلاق و جدایی نیوشا ضیغمی از همسرش آرش پولاخان

خبر طلاق و جدایی نیوشا ضیغمی در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرده است وبسیاری از کاربران به این خبر واکنش نشان داده اند.

خبر طلاق و جدایی نیوشا ضیغمی

خانم ضیغمی در اینستاگرامش با انتشار پستی از جدایی اش خبر داد.

چند سال اخیر او همواره با این شایعه در حال مبارزه بود تا اینکه به یکباره در چند ماه گذشته تمام عکس های مشترک خود را حذف کرد.نیوشا ضیغمی آبان سال 1389 وقتی 30 ساله بود با «آرش پولادخان» تاجر نقره ازدواج کرد، آرش پولادخان برای رسیدن به نیوشا ضیغمی با یک برنامه از قبل طراحی شده بعنوان سرمایه گذار در فیلم «پرتقال خونی» سال 89 به او نزدیک و در نهایت پیشنهاد ازدواج داد.

طلاق بعد از 12 سال

نیوشا ضیغمی بازیگر در نهایت بعد از 12 سال زندگی مشترک با انتشار یک شعر احساسی خبر جدایی و طلاق خود را رسانه ای کرد. در چند سال اخیر او همواره با این شایعه در حال مبارزه بود تا اینکه به یکباره در چند ماه گذشته تمام عکس های مشترک خود را حذف کرد.

بیشتر بخوانید

عکس جدید تیپ عجیب و جنجالی نیوشا ضیغمی

واکنش نیوشا ضیغمی به اتفاقات و حوادث اخیر و دلیل مهاجرت با جزییات

خانم بازیگر با انتشار استوری ای و بایگانی کردن تصاویر همسرش این شایعات را تا حدودی تایید کرده است. نیوشا ضیغمی عکسی از شناسنامه‌ای که مهر طلاق دارد را منتشر کرد. او استوری خود را بعد از ساعاتی حذف کرد که همین موضوع سبب دوگانی درباره خبرهای جدایی نیوشا ضیغمی از همسرش شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا