اخبار هنرمندان

عکس جدید تیپ عجیب و جنجالی نیوشا ضیغمی در اینستاگرام همه را شوکه کرد

تصویر منتشر شده از تیپ عجیب و غریب نیوشا ضیغمی که همه را شوکه کرده است.

تیپ عجیب و جنجالی نیوشا ضیغمی

تیپ عجیب و جنجالی نیوشا ضیغمی

عکسی از نیوشا ضیغمی منتشر شده با تیپ جدید که باعث شوکه شدن کاربران فضای مجازی شده است سازی غم یکی از بازیگران مطرح کشورمان می باشد که با پوششی خاص مورد توجه قرار گرفته است نیوشا ضیغمی در چند سال گذشته فیلم ها و سریال های فراوانی باز کرده و از بازیگران فعال کشور می باشد.

تیپ عجیب و جنجالی نیوشا ضیغمی
نیوشا ضیغمی همواره سوژه خبرنگاران عکاس بوده از اثر می کند بهترین لباس ها را بپوشد و همیشه پوشش خاصی داردگفته شده نیوشا ضیغمی یک طراح مخصوص لباس دارد و لباس هایش به دست طراح خصوصی‌اش دوخته میشود طرز لباس پوشیدن نیوشا ضیغمی همواره تک بوده است.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

عکس سحر قریشی در دوبی با بادیگاردش در باشگاه بدنسازی

کلاهبرداری بدل بازیگر سریال ستایش و افشاگری بازیگر

نیوشا ضیغمی هیچگاه لباس تکراری نمی پوشد و همسر خانم ضیغمی یکی از تاجران ثروتمند ایرانی می باشد که در زمینه اقتصادی فعالیت های بسیاری دارد.نیوشا ضیغمی در ۲۷ تیر ۱۳۵۹ در تهران متولد میشود دختر محسن ضیغمی و فهیمه رستم پور میباشد آنها در خیابان میرداماد زندگی میکنند و اصالت کرمانشاهی دارند.

تیپ عجیب و جنجالی نیوشا ضیغمی
نیوشا ضیغمی بعد از به اتمام رساندن دوران دبیرستانش لیسانس روانشناسی کودک را از دانشگاه شهید بهشتی دریافت می کند.بعد از به اتمام رسیدن درسش در کلاس های بازیگری در کانون سینماگران جوان شرکت می‌کند و از آنجا به مسعود جعفری جوزانی یکی از کارگردانان مطرح کشور برای حضور در سریال در چشم باد معرفی می شود.
نیوشا ضیغمی در سال ۱۳۸۲ نخستین تجربه هنری خودش را کسب می‌کند زمانی که ۲۳ سال سن داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا