خبر ورزشی

فیلم| مبارزه کامل ایرج عزیزپور با برونو چاوز حریف برزیلی mma

فیلم| مبارزه کامل ایرج عزیزپور با برونو چاوز حریف برزیلی،شما می توانید فیلم مبارزه کامل ایرج عزیزپور را با حریف برزیلی خود چاوز و پیروزی مبارزه ایرانی و راهیابی به فینال مسابقات را در این صفحه مشاهده فرمایید.

 مبارزه کامل ایرج عزیزپور را با حریف برزیلی خود چاوز

 مبارزه کامل ایرج عزیزپور را با حریف برزیلی خود چاوز

مبارزه کامل ایرج عزیزپور با برونو چاوز حریف برزیلی طبق گزارش‌های رسیده شده شما می توانید مبارزه کامل ایرج عزیزپور را که یک مبارز ایرانی mma  می باشد چرا با حریف برزیلی خود با نام برونو چاوز را ببینید این مسابقات که ترکیبی از مبارزه هنرهای رزمی و ترکیبی سازمان وان چمپیونشیب می باشد.مهرماه سال ۱۴۰۱ برگزار شد که توانسته در فضای مجازی بازتاب بسیار گسترده از خود نشان دهد.

ایرج عزیزپور بود یکی از مبارزان حرفه ای رشته mma  در سومین مسابقه خود در نبرد خونین مقابله با برونو چاوز حریف برزیلی در راند سوم قدرتمندانه و مقتدرانه به پیروزی می رسد.ایرج عزیزپور سنگین وزن رشته هنرهای رزمی ترکیبی mma  می باشد این رقابت در سنگاپور برگزار شد.

همچنین ببینید :

علت اصلی بازداشت و دستگیری حسین ماهینی فوتبالیست مشخص شد

عکس| حمایت مهدی مهدوی کیا از حسین ماهینی؛ این روزها در حافظه

طرفداران و هواداران هنرهای رزمی که از چند روز قبل برای دیدن این مبارزه جذاب بودند تا بتوانند مبارزه ایرج عزیزپور و چارلز رقیب برزیل را تلویزیون های اینترنتی به صورت زنده نگاه و توانستند در شبکه های اینترنتی این مسابقه را ببیند.

ایرج عزیزپور که حالا به مرحله فینال این رقابت‌ها رسیده باید در مقابل رومن کرکیلیا از کشور اوکراین قرار می گیرد اگر در مقابل آنا به پیروزی برسد کمربند سازمان وان چمپیونشییب نصیب خودش کرده و در دستانش می گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا