خبر ورزشی

آیا علی کریمی قاتل شده عکس و سند قتل علی کریمی پیدا شد با جزییات

علی کریمی قاتل شده از تصاویر و عکس ها و جزئیات مربوط به آن را در ادامه مطلب ببینید.

علی کریمی قاتل شده از تصاویر و عکس ها

آیا علی کریمی قاتل شده

علی کریمی فوتبالیست سابق کشورمان و یکی از چهره ها و شخصیت های جنجالی این روزهای کشور در فضای اجتماعی و مجاز می باشد که با منتشر کردن استوری ها و پست های مختلف به آشوب ها و اغتشاشات این روزهای کشور پرداخته و با حمایت از اغتشاشات و اعتراضات مردمی خبر ساز شده است.

برخی از رسانه ها عکسی از لباس علی کریمی را منتشر کردند که جالب می باشد.اسم علی کریمی بر روی این پیراهن با خون آغشته شده بود و عدد ۸ روی پیراهن علی کریمی(درتیم ملی) به صورت طناب دار نشان داده شده بود.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

محمدمهدی کرمی کیست  و علت اعدام و جرم

محمد بروغنی کیست و علت اعدام و جرم و حکم  چیست

حکم اعدام سامان یاسین (صیدی) خبر جدید خواننده

بر روی این لباس و متنی که زیرش نوشته شده علی کریمی با منتشر کردن اخبار غلط در فضای مجازی باعث تشویق طرفدارانش به اغتشاشات و اعتراضات شده است در حقیقت قاتل همه آنهایی می باشد که این روزها دیگر در میان ما نیستند.

البته این اتفاقات باعث شده که در بین روزهای اخیر کشور برخی از هموطنانمان جانشان را از دست بدهند.علی کریمی در این روزها در اروپا زندگی می کند او در یکی از آخرین مصاحبه هایش گفته که تمام تلاش خودش را برای براندازی انجام خواهد داد.
علی کریمی در زمان که فوتبال بازی می کرد یکی از موثر ترین بازیکنان تیم فوتبال کشورمان بود به او لقب جادوگر را داده بودند.اما بعد از اعتراضات و اغتشاشات سال ۱۴۰۱ به طور تمام قد از آشوبگران و اغتشاشگران حمایت کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا