اخبار هنرمندان

فیلم کامل رقص محمود شهریاری در فروشگاه رفاه جنجال شد + واکنش ها

رقص و خوانندگی محمود شهریاری در فروشگاه رفاه که در فضای مجازی منتشر شده واکنش هایی را به همراه داشته است عشوه گری و رفتار زننده آقای مجری در این جشن سوژه شده است این جشن مربوط به قرعه کشی فروشگاه رفاه و یا افتتاحیه شعبه جدید فروشگاه زنجیره ای رفاه است از محمود شهریاری برای اجرا دعوت به عمل آمده است و رفتار عجیب او سوژه قرار گرفته است.

فیلم کامل رقص محمود شهریاری در فروشگاه رفاه جنجال شد + واکنش ها

محمود شهریاری مجری معروف در جشن قرعه کشی فروشگاه رفاه حضور پیدا کرد و با حرکان موزون و رقص سوژه کاربران فضای مجازی قرار گرفت این مجری پیش تر نیز سابقه چنین رفتارهایی را داشته بود و در یک مهمانی فیلم او پخش شده بود و حالا بار دیگر ویدیو او در یک فروشگاه منتشر شده است.

فیلم رقص محمود شهریاری در فروشگاه رفاه

محمود شهریاری چند سالیست که در صدا و سیما کنار گذاشته شده است ولی در مراسم خاص فروشگاه و یا شرکت ها به عنوان مجری حضور پیدا میکند.

او در اجرا خیلی خوب عمل میکند و برای شاد کردن و انرژی دادن به مجالس تخصص زیادی دارد او به دلیل انتقادات و رفتارهای منشوری که داشت از صدا و سیما کنار گذاشته شد ولی در مراسم و جشنش های مختلف برای اجرا دعوت میشود‌.

واکنش ها

+ محمود شهریاری هر جا میره شروع میکنه قر دادن داداش باید میرفتی کاباره کار میکردی مه مجریگری

………

+ شهریاری رو ول کنن آرایشم میکنه و لباس عربی میپوشه تو خیابونا قر میده بهش پول بدن

……..

+ محمود شهریاری خیلی بامزه ست واسه شاد کردن مردم خیلی هنر داره و کار بلده

…….

حواشی

محمود شهریاری سابقه مجری‌گری در چند برنامه تلویزیونی از جمله در شبکه تهران صدا و سیما را به‌ همراه کاظم احمدزاده دارد. وی همچنین برنامه زنده‌ رود شبکه اصفهان را نیز اجرا کرده‌است. از دیگر کار های او به بازیگری در سریال مرد دو هزار چهره به‌ عنوان افتخاری و کار در رادیو می‌توان اشاره کرد. او در برنامه عمو های فتیله‌ ای شبکه دو به‌ عنوان مجری مشغول فعالیت بوده است.

وی هم اکنون ممنوع التصویر است. او در بیانیه‌ای اعلام کرد که برنامه ماه عسل از احساسات مخاطبان سو استفاده می‌کند همچنین اضافه کرد تلویزیون درحال فاصله گرفتن از مردم است. او گفت فضای مجازی برای هر کسی حکم یک تلویزیون را پیدا کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا