خبر جدیدخبر ورزشیخبرهای ایران

فیلم کامل صحبت های حسن عباسی درباره زن و همسران فوتبالیست ها

فیلم کامل صحبت های حسن عباسی درباره زن و همسران فوتبالیست ها،حسن عباسی یکی از فرماندهان سابق سپاه پاسداران جمهوری اسلامی بوده است.حسن عباسی با اظهار نظر ها و صحبت های خودش همیشه جنجال به پا کردن و نظر رسانه ها را به خودش جلب کرده عکس زن یحیوی و مهران مدیری و همسران فوتبالیست ها که باعث خشم و عصبانیت برخی از اقشار جامعه می شود به همراه دارد را در  این صفحه مشاهده فرمایید.

فیلم کامل صحبت های حسن عباسی درباره زن و همسران فوتبالیست ها

فیلم کامل صحبت های حسن عباسی درباره زن و همسران فوتبالیست ها

مصاحبه و صحبت های حسن عباسی درباره همسران فوتبالیست ها و سلبریتی ها داشته جنجال آفرین شدن فیلم سخنرانی صحبت های حسن عباسی در مورد همسر گل محمدی و سلبریتی هایی مثل مهران مدیری و فوتبالیست های دیگر و واکنش با آنها را در صفحه ببینید.

او چندی پیش با یک سری از صحبت هایی که کرده و با نظرات عجیبی که در مورد سلبریتی ها و برخی هنرمندان و بازیگران داده است آنها را مورد اهانت قرار داده اما حالا در سخنرانی های به همسران فوتبالیست ها کردم حرف های بسیار زشت در مورد آن ها به کار برد.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

بیانات رهبرانقلاب درباره مهسا امینی و اغتشاشات اخیر

حمله وحشیانه اغتشاشگران به یک خانواده؛ آشوبگران به نوزاد هم رحم نکردند

نوع پوشش و حجاب همسران فوتبالیست ها و ورزشکاران کشورمان موضوع بود که حسن عباسی به آن واکنش نشان داد ورزشکاران کشورمان نیز از این توهین و اهانت ناراحت شده و واکنش نشان دادم همچنین علی کریمی جواب احانات حسن عباسی را داد.

یکی از ورزشکارانی که به صحبت های حسن عباسی واکنش تندی نشان داد یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس بود که در کنفرانس خبری اش به او هشدار های لازم را داد.

یحیی گل محمدی خطاب به حسن عباسی در کنفرانس خبری می‌گوید که اگر مواظب حرف زدنش نباشد مطمئن اتفاق بدی برای من رخ میدهد و این چنین بود که چرا هیچ کسی نمی تواند جلوی دهان این شخص را بگیرد که هر چه می‌خواهد بر زبان می آورد.

سروش رفیعی نیز یکی دیگر از فوتبالیست های پرسپولیسی بود که در مورد صحبت های اخیر حسن عباسی اظهار نظر کرد به او می‌گوید اگر در مورد ما و همسران ما حرفی داری بدون بادیگاردهای مقابل ما را بزن تا ببینی که چه بر سرت می آید.

حسن عباسی هم اکنون رئیس اندیشکده یقین می باشد او خودش را یکی از نظریه پردازان توسعه می داند اون همچنین در برنامه های ویژه تلویزیون کشورمان که سالها پیش از تلویزیون پخش میشد در مورد مسائل سیاسی گفته بود صحبت می کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا