اخبار هنرمندان

فیلم کامل مراسم عروسی ادا اجه (ییلدیز سریال سیب ممنوعه)

مراسم عروسی ادا اجه بازیگر نقش ییلدیز در سریال سیب ممنوعه در فضای مجازی بازتاب زیادی را به همراه داشته است و برای بسیاری از هواداران این بازیگر جالب توجه است.

فیلم کامل مراسم عروسی ادا اجه (ییلدیز سریال سیب ممنوعه)

ییلدیز چائری آتیکسوی و برک اوکتای از جمله دو مهمان ویژه مراسم عروسی ادا اجه بود که در چند فیلم و سریال باهم همبازی بودند.

همچنین ببینید:

فیلم کامل ازدواج محمدرضا گلزار و آیسان آقاخانی +اختلاف سنی

ازدواج و عروسی نیکا فلاحی با امیر روز دروغ سیزده بود باور نکنید

همچنین برک اوکتای که در سریال سیب ممنوعه با اجه همبازی شده بود در این مراسم حضور پیدا کرده بود که توجه عکاسان را به خود جلب کرد.

فیلم کامل مراسم عروسی ادا اجه

نکنه جالب اینکه در مراسم عروسی ادا اجه گروه عوامل سازنده سریال سیب ممنوعه حضور پیدا کرده بودن.

شوال سام همانطور که وعده کرده بود  در عروسی حضور پیدا کرد و به عنوان خواننده مراسم را اجرا کرد و همراه با دیگر بانوان مراسم و ادا اجه رقصید. رقص ادا و شوال سام نیز در فضای مجازی وایرال شد و مورد توجه هواداران بازیگران قرار گرفت.

برهان تونجر بسکتبالیست ترک در سال ۲۰۱۹ وارد رابطه با ادا اجه شد. این دو در ابتدا دوستی خود را بصورت پنهانی ادامه دادند اما رفته رفته رابطه آن‌ها تبدیل به سوژه رسانه‌ها شد. ادا اجه که به شخصیت ییلدیز در سریال سیب ممنوعه جان داد، مورد شناخت بسیاری از ایرانی‌ها می‌باشد. او اولین قدم را برای ازدواج با برهان تونجر بسکتبالیست مشهور برداشت. ادا اجه که گفته بود 9 بار در پروژه‌هایی که در آن شرکت داشته ازدواج کرده است، در دنیای واقعی عروس شد!

حواشی عروسی

ادا اجه و برهان تونجر در ابتدا دوستی خود را بصورت پنهانی ادامه دادند اما رفته رفته رابطه آن‌ها تبدیل به سوژه رسانه‌ها شد. ادا اجه که به شخصیت ییلدیز در سریال سیب ممنوعه جان داد، مورد شناخت بسیاری از ایرانی‌ها می‌باشد. او اولین قدم را برای ازدواج با برهان تونجر بسکتبالیست مشهور برداشت. ادا اجه که گفته بود 9 بار در پروژه‌هایی که در آن شرکت داشته ازدواج کرده است، در دنیای واقعی عروس شد!

فیلم کامل مراسم عروسی ادا اجه (ییلدیز سریال سیب ممنوعه)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا