اخبار هنرمندانخبر جدید

فیلم جنجال در کنسرت گوگوش در استرالیا با شعار خجالت بکش و بی شرف

ویدئو کامل درمورد حواشی مربوط به گوگوش در استرالیا آبروی گوگوش با شعار بی شرف جنجال زیادی را در فضای مجازی به وجود اورده است

فیلم گوگوش در استرالیا و درگیری و حمله اعتراضی مردم با شعار بی شرف

کنسرت گوگوش در استرالیا

فیلم کاملی از اعتراضات مربوط به کنسرت گوگوش در استرالیا که باعث آبروریزی او شد.برگزاری کنسرت جنجال زیادی برای خودش درست کرد.گوگوش هنگام وارد شدن به سالن مورد حمله قرار گرفت گوگوش در واکنش به یکی از معترضین که به او می‌گوید کنسرت را لغو میکردی در جواب به او می‌گوید به تو چه که باعث‌ شده برای این خواننده معروف جنجال درست شود و در فضای مجازی بازتاب گسترده ای به پا شود.

با توجه به اینکه گوگوش خودش را یکی از حامیان معترضان معرفی کرده بود با توجه به اتفاقات این روزهای کشور به برگزاری کنسرت اقدام کرد که باعث شد خشم عده ای برانگیخته شود.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

فیلم درگیری و اعتراض مردم به کنسرت ساسی مانکن شعار بی شرف

فیلم مهران مدیری دستگیری و بازداشت و چرا زندانی شد + افشاگری مجری

بیوگرافی رعنا منصور خواننده و همسرش اروین خاچیکیان + طلاق

عکس| تحقیر مهناز افشار توسط ایرانی های مقیم آلمان (مهسا امینی)

حالا ثابت شده که آنها به فکر منافع خودشان می‌باشند نه مردم.در این اواخر گوگوش با تحریک کردن مردم و تشویق کاسبان به بستن مغازه هایشان در حالی که خودش در فکر برگزاری کنسرت بود می پرداخت.

فیلم گوگوش در استرالیا و درگیری و حمله اعتراضی مردم با شعار بی شرف

گوگوش در پانزدهم اردیبهشت سال ۱۳۲۹در تهران متولد می‌شود. ابهاماتی در مورد روز تولدش وجود دارد اما مادرش می‌شود در بهمن ماه به دنیا آمده است.گوگوش اصالی آذربایجانی دارد در واقع گفته شده خانواده گوگوش آذربایجانی هایی بود که به ایران مهاجرت کرده اند.پدر گوگوش به سراب آذربایجان متعلق میباشد.زمانی که فائقه آتشین تنها دو سال داشت خانواده اش از همدیگرجدا شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا