اخبار هنرمندان

ماجرای اسیدپاشی روی صورت لعیا زنگنه و حادثه هولناک و ناگوار چیست

لعیا زنگنه در فضای اینستاگرام هیچگونه حضوری ندارد و صفحه به نامش نیست لیست جز بازیگران کم حاشیه ایا می توان گفت بدون حاشیه کشور میباشد.

لعیا زنگنه صورت اسید پاشیده

لعیا زنگنه صورت اسید پاشیده

حالا تصویری از لعیا زنگنه در فضای مجازی منتشر شده که ظاهراً نشان می‌دهد به روی صورت اسید پاشیده باشند این عکس حواشی زیادی را برای لعیا زنگنه به وجود آورده است.

لعیا زنگنه صورت اسید پاشیده

لعیا زنگنه در سال ۱۳۴۴ در تهران به دنیا می‌آید و یکی از بازیگران توانمند سینما و تلویزیون کشور است که دارای مدرک کارشناسی تئاتر می باشد.او در تاریخ چهاردهم مرداد ماه سال ۴۴ در تهران به دنیا آمده است.بعد از اخذ مدرک کارشناسی تئاتر از دانشگاه هنر وارد یک دوره از کلاسهای آموزش نقاشی نیز شده است.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

لیلا اوتادی پیشنهاد میلیاردی جام جهانی فوتبال و خانم بازیگر حضور را رد کرد

مهناز خوش خو کیست + کشف حجاب بازیگر سریال دلدادگان جنجالی شد

عکس لو رفته الهام اخوان بازیگر سینما و تلویزیون بدون حجاب جنجال شد

لیلا زنگنه در سال ۱۳۷۰ فعالیتهای هنری اش را در زمینه تئاتر شروع می‌کنند و در سال ۷۵ با حضور در فیلم راز میناکاری از ساخته های عباس را وارد عرصه سینما میشود او در دوران دانشجویی خودش چند نمایش را اجرا کرده مانند یادگار،خال خالی، پارانویا و همچنین در فیلم کوتاهی بهنام کنج تنهایی در دوران دانشجویی حضور داشته است.

لعیا زنگنه صورت اسید پاشیده

اولین کار حرفه‌ای لعیا زنگنه در تئاتر در نمایش یادگار سالهای شن کاری از علی رفیعی در سال ۷۱ بوده است.لعیا زنگنه در یکی از سریال های پرطرفدار به نام در پناه تو کاری ساخته حمید لبخنده در سال ۷۳ بازی کرده است.که هنوزم در خاطر مخاطب ماندگار است.در سریال مدار صفر درجه که از سوم اردیبهشت ماه سال ۸۶ از شبکه اول تلویزیون پخش میشد حضور داشته است لعیا زنگنه در این سریال در نقش زینت الملوک جهانبانی ایفای نقش کرده است.

لعیا زنگنه صورت اسید پاشیده

او در سریال مادرانه در سال ۹۲ حضور داشت سریال مادرانه سریال بود که به مناسبت ماه رمضان ساخته شده بود و یکی از سریالهای بود که مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرده بود.داستان این سریال به گونه ای بود که مهدی سلطانی در نقش اردلان از همسر خودش یعنی لعیا زنگنه جدا شده بود و پسر و دخترش خودش بزرگ کرده بود.در این سریال شقایق فراهانی نیز در کنار این بازیگران حضور دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا