اخبار هنرمندان

علت مرگ پسر بزرگ نسرین مقانلو در 26 سالگی چه بود؟

او دارای مدرک دیپلم باشدعلت مرگ پسر بزرگ نسرین مقانلو در 26 سالگی چه بود؟ متاسفانه پسر بزرگ نسرین مفانلو در سن 26 در گذشت ، خانم نسرین مقانلو در پستی فوت پسر بزرگش ارشا را خبر داد را در این صحفه مشاهده فرمایید.

علت مرگ پسر بزرگ نسرین مقانلو در 26 سالگی چه بود؟

علت مرگ پسر بزرگ نسرین مقانلو

متاسفانه پسر نسریم مقانلو بازیگر ایرانی و معروف کشور عزا دار شد .پسرش ارشا در سن 26 سالگی به دلیل سکته مغزی در گذشت.

علت مرگ پسر بزرگ نسرین مقانلو در 26 سالگی چه بود؟

نسرین مقانلو در پستی که در اینستا گرام از مرگ پسر بزرگش  در متنی نوشت.

بس که دوست داشتی ایران بمونی، اومدی پیشم و همین جا ازم جدا شدی و موندگار شدی تو همینجا و رفتی به سفر ابدیت؟؛ فکر منو نکردی که وجودم به وجودت بسته بود، ارشیا پسرم رفتی؟ اما منو هم با خودت بردی؛ داغت اینقدر رو دلم سنگینه که شکستم، با رفتنت من هم مردم پسرم؛ منتظرم باش مادرت به زودی پشت سرت میاد پیشت. جات توی بهشت عزیز مهربونم؛ راهت روشن پسر خوش قلبم. بی تو دیگه مادرت آرام نیست اما تو آروم بخواب.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

همسر آناهیتا همتی کیست و علت فوت

حدیث نجفی کیست؟ ماجرای مرگ در کرج

منوچهر صادق پور بازیگر قدیمی سینما درگذشت

نسرین مقانلو در سال ۱۳۴۷در 1 تیرماه در تهران به دنیا آمد. ایشان متاهل و یکی از بازیگران معروف وحبوب تلویزیون و سینما می باشد.

علت مرگ پسر بزرگ نسرین مقانلو در 26 سالگی چه بود؟

نسرین مقانلو دارای مدرک تحصیلی دیپلم می باشد، ایشان با کمال خلیلیان که یکی از فوتبالیست های اسباب بازی ملی فوتبال و قهرمانان آسیا در اهواز بود ازدواج کرد و ثمره ازدواج از دو فرزند به نام ارشا و آرین می باشد و ایشان دارای مدرک دیپلم باشد.

خانم مقانلو از زمانی که ۲۲ سال داشت وارد رشته با بازی کردن نقش کوتاهی در فیلم دو نیمه سیب که کارگردانش آقای کیانوش عیاری بود در سال ۶۹ فعالیتش را آغاز می کند و پس از آن در فیلم سینمایی امید وارد عرصه سینمای کشور می شود.

سریال مختارنامه یکی از مشهورترین آثار است که خانم نسرین مقانلو در آن نقش آفرینی کرده است و نقش همسر اول مختار ثقفی را در این سریال بازی کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا