خبر جدید

لیلا کریمی کیست خواهر علی کریمی به سیم آخر زد +بیوگرافی و فیلم

لیلا کریمی کیست

لیلا کریمی خواهر کوچک علی کریمی است که به دلیل اعتماد به برادرش علی کریمی در حال حاضر در زندان به سر میبرد لیلا کریمی میگوید چک های سفید امضا به برادرش میداده تا سرمایه گذاری کند اما هیچگاه نمیدانسته برادرش از او کلاهبرداری کند.

لیلا کریمی خواهر علی کریمی بوده و دارای ۲ فرزند ۵ و ۱۵ ساله است که در دوران فعالیت برادرش علی کریمی با او در زمینه فعالیت تجاری در ورزش همکاری داشته است و به درخواست علی کریمی 50 فقه چک سفید امضا به علی کریمی میدهد که در نهایت همه آنها برگشت میخورد و به زندان می افتد.

کریمی که روزگاری با تکنیک خاص خودش در زمین چمن جادوگری می‌کرد حالا مشخص شده است در زمینه باشگاه‌داری هم با کشیدن چک‌های بی محل خوب جادوگری کرده است. پیشتر رسانه‌ها از چک‌های برگشتی او برای خرید باشگاه سپیدرود رشت رونمایی کرده بودند که خبرنگار فارس در رشت به یک فقره چک برگشتی که از همان دسته چک در وجه یکی از اعضای کادر فنی وقت تیم سپیدرود صادر شده،‌ دست پیدا کرده است.

لیلا کریمی کیست خواهر علی کریمی به سیم آخر زد +بیوگرافی

ماجرای کلاهبرداری برادرش

او میگوید قبلا همه چک هایی که برای علی کریمی امضا کرده در زمینه تجاری استفاده شده است و وقتی با درخواست برادرش برای چک های جدید برای خرید باشگاه سپیدرود مواجه میشود از دادن چک جدید به برادرش امتناع میکند و همین سبب میشود که علی کریمی او را به زندان بیاندازد.

در هفتم اردیبهشت، دادستان تهران به ندامتگاه مرکزی زنان حضور پیدا کرد و با یکی از زندانیان که خواهر علی کریمی بود دیدار کرد.

لیلا کریمی خواهر علی کریمی، در ملاقات با دادستان تهران تاکید کرد، چندین بار با مقامات قضایی مکاتبه داشته و شرایط نامساعدی که برادرش برای وی ایجاد کرده و منجر به زندانی شدن وی شده را توضیح داده است.

او میگوید قبلا همه چک هایی که برای علی کریمی امضا کرده در زمینه تجاری استفاده شده است و وقتی با درخواست برادرش برای چک های جدید برای خرید باشگاه سپیدرود مواجه میشود از دادن چک جدید به برادرش امتناع میکند و همین سبب میشود که علی کریمی او را به زندان بیاندازد.

همچنین ببینید:

آیا علی کریمی قاتل شده عکس و سند قتل علی کریمی پیدا شد

لیلا کریمی که متوجه معامله‌های میلیاردی سنگین با دسته چک خود و توسط برادرش شده بوده، این بار پس از مشورت با همسر و اعضای خانواده از تحویل چک‌های سفید امضای جدید به برادرش امتناع کرده و همین موضوع باعث اختلاف آن‌ها می‌شود.

لیلا کریمی کیست خواهر علی کریمی به سیم آخر زد +بیوگرافی

علی کریمی پس از اختلاف پیش آمده با خواهرش وی را تهدید به برگشت زدن چک‌های سفید امضای قبلی می‌کند. لیلا کریمی که باور به انجام چنین اقدامی از سمت برادرش نداشته تسلیم درخواست علی کریمی نشده و چک‌های جدید را به او نمی‌دهد.

۷۷۰ میلیارد تومان چک برگشتی و ۱۷ ماه در زندان بودن

لیلا کریمی با تصور اینکه چک‌های سفید امضای قبلی استفاده شده‌اند و با در نظر گرفتن ملاحظات خانوادگی احتمال عملی شدن تهدید برادر را در حد صفر می‌دیده، اما در کمال ناباوری در حال حاضر با یک بدهی ۷ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریالی (۷۷۰ میلیارد تومانی) حدود ۱۷ ماه است که در زندان به سر می‌برد.
بر اساس بررسی‌های صورت گرفته مشخص می‌شود با هدایت و طراحی علی کریمی یک فقره چک خانم لیلا کریمی به مبلغ ۷ هزار میلیارد ریال (۷۰۰ میلیارد تومان) و یک فقره دیگر به مبلغ ۷۰۰ میلیارد ریال (۷۰ میلیارد تومان) توسط یکی از بستگان آن‌ها به شرخر داده می‌شود و آن فرد هم با به اجرا گذاشتن چک‌های مورد اشاره و به علت خالی بودن حساب، چک را برگشت زده و خواهر علی کریمی را روانه زندان می‌کند.

واکنش علی کریمی

علی کریمی در واکنش به این گزارش بدون اشاره به اتهامات رسانه‌های حکومتی در توییتر نوشت: «همیشه و در همه حال هدفم مبارزه با فساد بوده و هست و خواهد بود.»

چرا علی کریمی از خواهر اخاذی کرد؟

علی کریمی در نیمه‌های سال ۱۳۹۷ و با یک قرارداد سنگین ۲.۵ ساله به سپیدرود پیوسته بود و زمام تیمی را که علی نظرمحمدی بدون مالک، مدیر و حامی اقتصادی هدایت می‌کرد، به دست گرفت.

علی کریمی با سپیدرود رشت هم به جایی نرسید و ۱۰ بازی مانده با پایان لیگ آن سال، استعفا داد تا این باشگاه مردمی و محبوب مردم گیلان را با بحران عمیق‌تری مواجه کند و البته مانند همیشه از همه کس و همه چیز طلبکار شود.

حالا نیز علیرغم وجود اسناد متعدد درباره سوء استفاده آقای جادوگر از دسته چک خواهرش، وی مدعی شده است شاکیانش با این‌ کارها به دنبال بدنامی او هستند، چون او حامی مردم است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا