اخبار هنرمندان

ماجرای سکته امین تارخ چیست؟ جزییات بیماری + فیلم

ماجرای سکته امین تارخ چیست؟ جزییات بیماری امین تارخ ، متاسفانه آقای تارخ بازیگر محبوب کشورمان راهیه بیمارستان شد و در آی سی یو بستری شد و در فضای مجازی خبر ساز شده را در این صفحه دنبال کنید.

ماجرای سکته امین تارخ چیست؟

ماجرای سکته امین تارخ چیست؟

امین تارخ که در این اواخر با سطح قلبی در بیمارستان بستری میشود ایشان که در بخش آی سی یو مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری هستند و مردم نگاران وضعیت جسمانی آقای تارخ بازیگر محبوب و دوست داشتنی کشورمان هستند شما می توانید آخرین جزئیاتی که پس از سیطره ی آقای امین تارخ اتفاق افتاده است را از زبان پسر آقای تارخ بشنوید.

امین تارخ بازیگری سرشناس محبوب و دوست داشتنی کشورمان که در عرصه سینما تلویزیون و تئاتر و همچنین تدریس مشغول به فعالیت می باشند امین تارخ برای اولین بار در فیلم یزدگرد حضور پیدا کرد در نقشه های مشهوری مانند سریال های بوعلی سینا در نقش ابن سینا حضور پیدا کرده است و با توانمندی بالایی که در زمینه بازیگری دارد.

پیشنهادمیکنیم ببینید :

فیلم آتش زدن ون و آمبولانس گشت ارشاد توسط آشوبگران

فیلم ماجرای کشف حجاب ثریا قاسمی در اعترض به مرگ مهسا امینی

فیلم کامل سکته قلبی مهسا امینی دوربین مداربسته گشت ارشاد

ماجرای سکته امین تارخ چیست؟

بیوگرافی

یکی از شاخص‌ترین بازیگران کشورمان می باشد که در بیستم مرداد مرداد سال ۱۳۳۲ به دنیا می آید و محل تولد ایشان شیراز می باشد در دانشگاه تهران آموزش دیده و مدرک کسب کرده از ایشان دارای دو فرزند با نام های نیما و مانی میباشد همسر آقای تار خانم منصور شادمنش میباشد.فرزندان آقای تارخ پسر می باشند با نامهای نیما،مانی و نامی

ماجرای سکته امین تارخ چیست؟

سوابق

ایشان مدرس بازیگری نیز هستند آقای تارخ در فیلم های مانند مرگ یزدگرد و چمدان و پرنده کوچک خوشبختی و پاییزان و مادر و سربداران و شقایق و جستجوگر و آرزوی بزرگ و بسیاری دیگر از فیلم های برجسته ای که توسط کارگردانان سرشناس ایرانی ساخته شده است نقش آفرینی کرده است.

همچنین ببینید : فیلم کامل سکته قلبی مهسا امینی دوربین مداربسته گشت ارشاد

امین تارخ در سیلات ابتدایی و راهنمایی اش را در شهر شیراز تمام می‌کند و با وارد شدن سال به دانشکده هنرهای نمایشی دانشگاه تهران در سال ۵۶ فارغ التحصیل شده و برای ادامه تحصیلات شان در فوق لیسانس در رشته مدیریت فرهنگی در سال ۶۳ نیز فوق لیسانس ۶ را به پایان می رساند.

ماجرای سکته امین تارخ چیست؟

بیوگرافی همسر امین تارخ

خانم منصوره شادمنش که در سال ۱۳۳۳ در تهران به دنیا می آید و دختر پری امیرحمزه و خواهر فرخنده شادمنش که بازیگر هستند می باشد ایشان لیسانس بازیگری از دانشکده هنرهای زیبای تهران را در سال ۵۷ کسب کرده است و سال ۴۷ وارد عرصه تئاتر شده است.

خانم منصوره شادمنش و امین تارخ که فرزند با نام های مانی نیما و نامه دارد هر سه فرزند ایشان نیز در زمینه های هنر به نحوی فعالیت دارند.امین تارخ سالیان سال است که به صورت آزاد یعنی به عنوان هنرپیشه آزاد فعالیت دارد نقشه های زیادی را در سینما و تلویزیون ایران و همچنین تئاتر بر عهده داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا