خبر حوادث

ماجرای فوت عجیب و ناگهانی دانش‌آموز مدرسه‌ شعبان کرج: گفته پدرش اکبریان

ماجرا فوت ناگهانی و مشکوک دانش‌آموز در مدرسه‌ در کرج: پسر داور مشهور فوتبال را در صفحه لردخت ببینید.

ماجرا فوت ناگهانی و مشکوک دانش‌آموز در مدرسه‌ در کرج

فوت مشکوک دانش‌آموز در مدرسه‌ در کرج

امیرحسین فراغت رئیس حراست آموزش و پرورش استان البرز چنین می گوید طبق نظر پزشکی قانونی علت مرگ دانش آموزی به نام پارسا اکبریان بر اثر ایست قلبی بوده است و ایشان بر اثر عارضه ایست قلبی از دنیا میرود. پارسا اکبریان فرزند یکی از سرشناس ترین داوران فوتبال به نام محمدرضا اکبریان بوده است.

ماجرا فوت ناگهانی و مشکوک دانش‌آموز در مدرسه‌ در کرج

آقای محمدرضا اکبریان نیز چنین اعلام کردند که پزشکی قانونی دلیل فوت فرزند مرا ایست قلبی اعلام کرده و همچنین اظهار داشته که شنبه پارسا بعد از خوردن صبحانه و در شرایط خوب و ایده آل به مدرسه میرود. اما بعد از وارد شدن به مدرسه دچار تشنج میشود و به روی زمین می افتد.

همچنین ببینید :

نیما شفق دوست کیست و ماجرای مرگ و فوت نوجوان ارومیه + عکس

همسر آناهیتا همتی کیست و علت فوت و مرگ او و ماجرای طلاق

اسرا پناهی کیست؟ افشاگری از علت مرگ دانش آموز مدرسه شاهد اردبیل + فیلم

بعد از اطلاع به من سریع خودم را به مدرسه رساند و بعد از ۱۰ دقیقه اورژانس به مدرسه می رسد اما متاسفم نبضت پارسا دیگر نمی زد.آقای امیرحسین فراغت رئیس حراست آموزش و پرورش استان البرز چنین بیان کردن چه طبق نظر پزشکی قانونی پارسا اکبریان بر اثر ایست قلبی دار فانی را به دام می گویند.

ماجرا فوت ناگهانی و مشکوک دانش‌آموز در مدرسه‌ در کرج آقای احمد مهدوی رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز نیز این موضوع را تایید می‌کند و در مورد مرد این دانش آموز چنین می نویسد در ساعت ۷:۳۰ صبح طی تماسی که با فوریتهای اورژانس گرفته می شود برای کمک رسانی و امداد همکارانمان راهی مدرسه سوم شعبان میشوند.

با توجه به اینکه حال بیمار بد بوده است .بعد از معاینات اولیه یا شروع می‌شود و در حین احیا ایشان را به بیمارستان شهید مدنی انتقال میدهند. رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرج نیز در گفتگوی چنین می گوید که جزئیات پزشکی مرگ پارسا اکبریان دانش آموز مقطع متوسطه مدرسه سوم شعبان در حال بررسی و پیگیری می باشد.

همچنین ببینید :

علت مرگ پسر بزرگ نسرین مقانلو در 26 سالگی چه بود؟

فیلم کامل / علت دقیق مرگ سارینا اسماعیل زاده مشخص شد

بیوگرافی سارینا اسماعیل زاده (کیست) فیلم قبل از مرگ و خودکشی از زبان مادرش

آقای رحمت الله نژادفلاح چنین می گوید که اتفاق رخ داده در ساعت ۷:۲۳ صبح رخ داده است و همکارانی که در مدرسه حضور داشتن سریعاً با اورژانس تماس میگیرند و با حضور اورژانس بیمار به بیمارستان انتقال داده میشود.

آقای نژاد فلاح در بیاناتشان چنین ادامه می‌دهند که والدین دانش آموز روز در بیمارستان حضور داشتند اما دانش آموز فوت می کند پارسا اکبریان پسر آقای محمدرضا اکبریان یک از داوران سرشناس فوتبال کشورمان می باشد که در سال اول دبیرستان در مدرسه سوم شعبان در کرج درس می خواند.

و با تمام تلاشی که پرسنل بیمارستان برای احیای این دانش آموز انجام دادن متاسفانه پارسا اکبریان از دنیا میرود. آقای محمدرضا اکبریان ضمن تایید نظر پزشکی قانونی که در مورد مرد فرزندشان چنین گفته بودند که در اثر ایست قلبی فوت کرده گفتگوی چنین گفتند.

که در روز جمعه با پسرم برای بازی کردن فوتبال و استخر از خانه بیرون رفتیم و بعد از آن ساعت ۹ شب  مهمانی که داشتیم در خانه بودن در ادامه صحبت هایشان چنین گفت با توجه به اینکه مدرسه پسرم نزدیک به خانه مادر بزرگش بود. پارسا برای اینکه راحت و سریع مدرسه برود شب به خانه مادربزرگش رفت.

در ادامه صحبت‌های ایشان چنین گفتند که پارسا با خوردن صبحانه و شرایط خوبی راهی مدرسه شد. اما ظاهراً بعد از طی کردن مسیری دچار تشنج میشود و به روی زمین می افتد. بنده هم بعد از مطلع شدن سریع به مدرسه رفتم و حدود ۱۰ دقیقه بعد اورژانس به محل رسید، اما پارسا نبض نداشت ایشان گفتند  که ساعت دو و نیم ظهر از پزشکی قانونی جواز دفن پارسا را گرفتم. اما برای اینکه اقوام و فامیل مان در شهرستان هستند مراسم تشییع و تدفین شرا فردا ساعت ۱۰ صبح در بهشت سکینه خواهیم گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا