خبر جدید

ماجرا فیلم مدرسه برقعی قم کتک و درگیری یک روحانی با دانش آموزان دخترانه

کتک خوردن دانش آموزان توسط  یک روحانی که برای سخنرانی به این هنرستان رفته بود.

ماجرای فیلم مدرسه برقعی قم کتک خوردن و درگیری یک روحانی در دبیرستان برقعی

ماجرا مدرسه برقعی  و درگیری روحانی

توضیحات رئیس اداره کل آموزش و پرورش قم در مورد حواشی مربوط به هنرستان برقعی را بخوانید.علیرضا رحیمی رئیس اداره کل آموزش و پرورش قم در مورد حواشی مدرسه شهید جواد برقعی توضیحات خود را ارائه می دهند.با توجه به اینکه دشمنان در صدد این هستند که با حاشیه سازی و از قدرت رسانه خود علیه ما استفاده کنند و اینکه از یک کاه کوه بسازند.
در ادامه صحبت هایش می گوید به هیچ عنوان مطالبی که در رسانه‌ها منتشر شده است واقعیت ندارد و این اخبار کذب میباشد تنهای جلسه پرسش و پاسخ بوده است که یک روحانی محترم در آن جلسه حضور داشته و بین او و دانش آموزان پرسش و پاسخ بوده است.

ماجرای فیلم مدرسه برقعی قم کتک خوردن و درگیری یک روحانی در دبیرستان برقعی

در ادامه صحبت هایش میگوید که در فیلم کاملا مشخص است که بین دو شخص که بیرون از مدرسه هستند گفتگوی برقرار است و در همان زمان مسئولین مدرسه با دانش آموزان و روحانی در جلسه گفت ما و پرسش و پاسخ حضور دارند و صحبت ها و فیلم منتشر شده مربوط به داخل مدرسه نبوده است.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

فیلم درگیری خونین به سلف دانشجویان دانشگاه شریف

فیلم محمد زارع مویدی طلبه شیرازی لحظه شهادت  با کوکتل مولوتوف

فیلم  درگیری با چاقو و شهادت دانیال رضازاده و حسین زینال زاده بسیج

و در جلسه یکی از دانش آموزان به خاطر ضعف به بیمارستان منتقل می شود هم اکنون در کنار خانواده‌اش به سر می برد پس اخبار منتشر شده در فضای مجازی در مورد مدرسه شهید برقعی واقعیت ندارد.او در ادامه صحبت هایش می گویند ترفندهای دشمنان دیگر برای مردم رو شده است و کسی حرف هایشان را باور نمی کند روحانیت از معتمد ترین اقشار اجتماعی به حساب می آیند آنها در حوادثی مثل زلزله و همچنین در زمان بیماری کرونا در کنار کادر پزشکی و مردم بوده‌اند.

البته که دشمنان برای مخدوش کردن روحانیت هر کاری که بتوانند انجام میدهند ولی دیگر کسی شایعات آنها را قبول ندارد.
آقای رحیمی در ادامه صحبت هایش گفتن که دانش آموزان مانند فرزندان ما هستند و ما برای تعلیم و تربیت آنها و آرامش آن از هیچ چیزی دریغ نمی کنیم.ما تلاشمان را برای بالا بردن و ارتقاء سطح علمی و تربیتی دانش آموزان انجام خواهیم داد و ازتمام امکاناتمان برای پیشرفت آن‌ها استفاده خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا