بیوگرافیخبر حوادث

محمدرضا سروری کیست پسر ۱۴ ساله افغانستانی و علت مرگ با جزییات + بیوگرافی

محمدرضا سروری کیست پسر ۱۴ ساله افغانستانی و بیوگرافی و دلیل قتل و مرگ این نوجوان افغانی را در این صفحه مشاهده فرمایید.

محمدرضا سروری کیست

محمدرضا سروری چه کسی می باشد و جریان قتل او چیست؟ محمد رضا سروری یک پسر نوجوان ۱۴ ساله افغانستانی بوده است در میان آشوب‌های روزهای گذشته جان خودش را از دست میدهد البته در مورد مرگ و ابهاماتی وجود دارد و باید پزشک قانونی در مورد علت مرگ این پسر ۱۴ ساله تحقیق کند.

محمدرضا سروری کیست

لازم به ذکر است که اعلام کنیم که از سمت پزشکی قانونی هنوز گزارشی در مورد علت مرگ محمدرضا سروری منتشر نشده است در طول این یک ماه گذشته اعتراضات و آشوب های خیابانی به خشونت های کشیده شده است دیده می شود.

دیده شده که شبکه های ماهواره ای  ضد انقلاب جمهوری اسلامی ایران شبکه های مانند من و تو و اینترنشنال با تحریک کردن جوانان و نوجوانان دهه هشتادی تصمیم گرفته و سعی می کنم از آنها برای شلوغ کردن محیط های مختلف و خیابان ها استفاده کنند.

همچنین ببینید : فیلم کامل سکته قلبی مهسا امینی دوربین مداربسته گشت ارشاد

نوجوانانی که احساسات و هیجانات خودشان را در خیابان ها و محله های مختلف تخلیه می کردند و سویی افراد فرصت طلب آب مانند رضا پهلوی ومریم رجوی که خودشان را رهبران این معترضان نامیده بودند قصد داشتن سوء استفاده های لازم را ازاین اوضاع ببرند.

اینها جزو افرادی هستند که در خارج از کشور برای خودشان زندگی های مرفهی دارند که تا عده‌ای از مردم ایران دست به اعتراض میزنند آن ها نیز پیدا می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا