بیوگرافی

محمد یاسین رامین کیست【همسر مهناز افشار +پدر و پرونده فساد】

یاسین رامین کیست ؟ زمانیکه خبر ازدواج یاسین رامین با مهناز افشار در رسانه‌ها منتشر شد، نام او سروصدای زیادی در فضای مجازی به راه انداخت. حواشی مربوط به محمد یاسین رامین در همین جا به پایان نرسید, بلکه مدتی بعد، یاسین رامین به دلیل واردات شیرخشک‌های فاسد که عواقب جدی به همراه داشت، مورد اتهام واقع شد.

محمد یاسین رامین کیست ؟ 【همسر مهناز افشار +پدر و پرونده فساد】

زوج جنجالی آن روزها در تصمیمی ناگهانی از یکدیگر جدا شدند ومهناز افشار به همراه دخترش به خارج از کشور مهاجرت کرد. پس از طی چندسال و رفع اتهام از یاسین رامین، او نیز به خارج رفت و گمان می‌رود این دو دوباره با یکدیگر ازدواج کرده‌اند.

جدیدترین خبر مربوط به محمد یاسین رامین به مصاحبه اخیر او با بی بی سی فارسی بر می‌گردد. در ادامه این مطلب همراه تایم سیتی باشید تا جزئیات بیشتری درباره بیوگرافی یاسین رامین بدانید.

محمد یاسین رامین کیست ؟ 【همسر مهناز افشار +پدر و پرونده فساد】

بیوگرافی یاسین رامین کیست ؟

محمدیاسین رامین در سال ۱۳۶۰ به دنیا آمد. پدر او، محمدعلی رامین مشاور مطبوعاتی دوره احمدی‌نژاد است. رامین که چندسالی ساکن آلمان بود، مدرک دکتری خود را از دانشگاهی در همانجا دریافت کرد.

همچنین ببینید:

رضا جهانی خواه کارمند صدا و سیما کیست ؟  

همسر اول یاسین رامین کیست

همچنین رسانه‌های ایران او را به داشتن دو تابعیت ایرانی و آلمانی متهم کردند؛ اما این اتهام توسط خود او تکذیب شد و وی بیان کرد که صرفاً در آلمان متولد شده و ساکن آن کشور بوده است.

محمد یاسین رامین کیست ؟ 【همسر مهناز افشار +پدر و پرونده فساد】

یاسین رامین مدیرعامل سابق شرکت دارویی رشد در آلمان بود که به دلیل فساد، خیانت در امانت و واردات شیرخشک فاسد مورد اتهام واقع شد. در حال حاضر از شغل او اطلاعات دقیقی در دست نیست.

همچنین ببینید:

بیوگرافی ناصر فروغ بازیگر کیست ؟

همسر پروانه معصومی کیست ؟ بیوگرافی مسعود معصومی

بیوگرافی فرزندان پروانه معصومی

بیوگرافی سید حسین حسینی مجری به افق فلسطین

محمد یاسین رامین پسر کیست ؟

یاسین، فرزند محمدعلی رامین است که در حوزه مشاوره مطبوعاتی به عنوان یکی از اعضای تیم احمدی‌نژاد فعالیت می‌کرد. وی در ارتباط با رسانه‌ها و روابط عمومی مرتبط با فعالیت‌های احمدی‌نژاد نقش بسزایی داشت.

محمد یاسین رامین کیست ؟ 【همسر مهناز افشار +پدر و پرونده فساد】

همسر محمد یاسین رامین کیست ؟

محمدعلی رامین، پدر یاسین با ازدواج پسرش با مهناز افشار مخالف بود. با این حال، رامین در سال ۱۳۹۳ با مهناز افشار ازدواج کرد. خطبه عقد این ازدواج را آقای خاتمی خواند. این زوج یکسال بعد در سال ۱۳۹۴ صاحب یک دختر به نام لیانا شدند.

با این حال در سال ۱۳۹۸ زمانیکه مهناز افشار از ایران مهاجرت کرد در قالب یک استوری در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که از یاسین رامین که آن زمان درگیر پرونده قضایی بود، طلاق گرفته است.

محمد یاسین رامین کیست ؟ 【همسر مهناز افشار +پدر و پرونده فساد】

یاسین رامین، سال ۱۴۰۰ از خود، مهناز افشار و دخترشان یک عکس در فضای مجازی به اشتراک گذاشت. او پس از رای تبرئه‌اش به خارج از کشور سفر کرد و به همراه همسر و دخترش زندگی دوباه‌شان را آغاز کردند.

همسر اول یاسین رامین کیست ؟

گفته می‌شود که یاسین رامین زمانیکه که با مهناز افشار آشنا شد، متاهل بود؛ اما پس از آشنایی با افشار، او از همسر اول خود طلاق گرفت و با این بازیگر زن ایرانی ازدواج کرد.

جدیدا یاسین رامین مصاحبه‌ای با بی بی سی فارسی انجام داده است. در این مصاحبه درباره اتفاقات و مشکلاتی که تاکنون با آن‌ها مواجه شده است از پرونده فساد تا ازدواج با افشار، صحبت می‌کند.

محمدیاسین رامین به اظهارات جنجالی پدرش درباره اسرائیل و سرگذشت خود در این مصاحبه پرداخته است. همچنین رامین یکی از افرادی است که در انتقاد از سیاست ایران درباره فلسطین در این مصاحبه سخن می‌گوید.

اتهام فساد مالی یاسین رامین

محمد یاسین رامین متهم یکی از پرونده‌های مشهور فساد مالی در ایران است. یاسین رامین در مرداد سال ۱۳۹۵ به دلیل شکایت جمعیت حلال احمر دستگیر شد. او در اسفند همان سال با وثیقه آزاد شد.

یاسین مورد اتهام قرار گرفت که دو میلیون یورو از جمعیت هلال احمر را به منظور واردات داروها و تجهیزات پزشکی دریافت کرده، اما این مبلغ را به فروشنده تحویل نداده است.

محمد یاسین رامین کیست ؟ 【همسر مهناز افشار +پدر و پرونده فساد】

در دادگاه، یاسین رامین به ۱۷ سال حبس محکوم شد. با تغییر دولت و قاضی پرونده در آبان ۱۴۰۰، یاسین رامین تبرئه شد.

اتهام واردات شیرخشک فاسد

در رسانه‌ها، یاسین رامین به اتهام واردات و توزیع شیرخشک آلوده متهم شد. با این حال، او و همسرش، مهناز افشار، این اتهام را رد کردند و سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر نیز اعلام کرد که هیچ پرونده‌ای مرتبط با شیرخشک‌های فاسد وجود ندارد.

محمد یاسین رامین کیست ؟ 【همسر مهناز افشار +پدر و پرونده فساد】

پیج اینستاگرام یاسین رامین

با آیدی jasinramin می‌توانید به صفحه اینستاگرام او دسترسی داشته باشید. محمد یاسین رامین فعالیت زیادی در پلتفرم‌های مجازی ندارد و اطلاعات خاصی را در اینستاگرام خود به اشتراک نمی‌گذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا