بازیگران فیلم و سریال

بازیگر نقش مرجان در سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره کیست +بیوگرافی و عکس

بهار کاتوزی بازیگر نقش مرجان در سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره میباشد که در این سریال طنز بازی کرده است او پیشتر در نقش هانیه در سریال چوب بازی کرده بود.

بازیگر نقش مرجان در سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره کیست +بیوگرافی و عکس

بیوگرافی

بهار کاتوزی بازیگر زن متولد سال 1369 در تهران است. این بازیگر زن در رشته سینما تحصیل کرده است و بازیگری موفق بوده است. بهار کاتوزی در دورشته مختلف لیسانس فلسفه و لیسانس بازیگری تحصیل کرده است.

وی فارغ التحصیل کارشناسی رشته بازیگری و دکتری فلسفه است. بهار کاتوزی همچنین نویسنده فیلمنامه و کارگردان تئاتر نیز هست. بهار کاتوزی بسیار علاقمند به مطالعه و نویسندگی است.

بازیگر نقش مرجان در سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره کیست +بیوگرافی و عکس

بهار کاتوزی از کودکی به بازیگری علاقه داشت و در این زمینه هم استعداد کافی را داشت ولی خیلی دیر توانست وارد عرصه سینما شود و خودش دلیل این امر را وجود مافیا در سینمای ایران می داند و می گوید که هر بازیگری که پارتی نداشته باشد خیلی دیر می تواند پیشرفت کند. کاتوزی فعالیت خود را در بازیگری با تئاتر های نیمه حرفه ای دانشجویی آغاز کرد اما بصورت جدی از ۲۱ سالگی در سال ۱۳۸۴ با نمایش دور دست آقای مصدق وارد این عرصه شد.

بازیگر نقش مرجان در سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره کیست +بیوگرافی و عکس

سوابق

بهار کاتوزی در سال 1388 با سریال عبور از پاییز وارد قاب تلویزیون شد. وی در سال 1384 و 85 نیز وارد رادیو جوان شد و نویسندگی یک برنامه روتینگ اجتماعی را برعهده داشت. وی اولین فیلم سینماییش را در سال 1386 بازی کرد. بهار کاتوزی در جدیدترین کارش در سریال چوب خط بازی کرده است این سریال این شب ها از شبکه سوم سیما پخش میشود و وی در این سریال نقش هانیه را بازی میکند.

بازیگر نقش مرجان در سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره کیست +بیوگرافی و عکس

او در سال 1385 به صورت رسمی وارد سینما شد و در فیلم میم مثل مادر به کارردانی رسول ملاقلی پور بازی کرد. در این فیلم با گلشیفته فراهانی همبازی شد که این یک تجربه خوب برای او بود.

همچنین ببینید:

بازیگر نقش آزی (آذیتا) در سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره کیست

بازیگر نقش فائزه در سریال نیوکمپ کیست بیوگرافی و عکس

آسو پاشاپور بازیگر نقش شیلان در سریال سوران کیست

دومین فیلمی که بازی کرد در سال 1387 بود و درد فیلم دعوت ابراهیم حاتمی کیا نقش آفرینی کرد. «دعوت» یکی از بحث‌برانگیزترین فیلم‌های «حاتمی‌کیا» داستان چند زن است که با بحرانی به نام بارداری ناخواسته مواجه می شوند و هرکدام واکنش های متفاوتی از خود بروز می دهند. فیلم درباره‌ی سقط جنین است. جنین‌هایی که از طرف یک مادر شصت ساله، یک زن بی شوهر، یک زن بازیگر که کارش را ترجیح می دهد، زنی آواره با شوهری چاه‌کن و زنی بریده از شوهر به این دنیا دعوت شده اند.

بازیگر نقش مرجان در سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره کیست +بیوگرافی و عکس بازیگر نقش مرجان در سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره کیست +بیوگرافی و عکس بازیگر نقش مرجان در سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره کیست +بیوگرافی و عکس بازیگر نقش مرجان در سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره کیست +بیوگرافی و عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا