اخبار موسیقیخبر جدید

جدیدترین اثر ابوذر روحی (مردم میدان) از رئیس علی تا سردار حاج سلیمانی

مردم میدان جدیدترین ‌ترین اثر ابوذر روحی از رئیس علی تا سردار حاج سلیمانی،اثر حاج ابوذر روحی را ببینید.

مردم میدان جدیدترین ‌ترین اثر ابوذر روحی از رئیس علی تا سردار حاج سلیمانی

مردم میدان تازه ‌ترین اثر ابوذر روحی

ابوذر روحی خواننده یکی از معروف ترین سرود های کشور به نام سلام فرمانده می باشد در حال حاضر از جدیدترین اثر خودش رونمایی می‌کند اثر با نام مردم میدان،طبق گزارشات رسیده شده در یک مراسم از جدیدترین اثر ابوذر روحی خواننده آهنگ سلام فرمانده در حضور مسئولان و مردم رشت رونمایی شده است.

مردم میدان نام جدیدترین اثر ابوذر روحی میباشد که با حضور دهه هشتادی ها  استان‌های مثل گیلان همدان، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه بویر احمد، تهران، قم و همدان ساخته شده و اجرا شده است. یکی از نکات مهم و قابل توجه در تولید این اثر شناساندن و نام بردن از شخصیتهای فرهنگی در جلسه و قهرمانان ایرانی از زمان قبل از انقلاب تا زمان حال شخصیت‌هایی مثل رئیس علی دلاوری تا سردار حاج قاسم سلیمانی می باشد.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

فیلم کامل/ رجز خوانی خواننده سلام فرمانده ابوذر روحی بر علیه اغتشاشات و آشوبگران

فیلم کامل| حضور مهدی رسولی در عملیات سپاه علیه گروهک های تروریستی

ابوذر روحی یکی از مداحان اهل بیت در ۱۲ فروردین سال ۱۳۶۲ در لنگرود به دنیا آمده است. او دارای مدرک فوق دیپلم رشته آی تی و فناوری اطلاعات می باشد. ابوذر روحی خواننده سرود معروف سلام فرمانده می باشد که با خواندن این اصل به شهرت رسید و شناخته شد و در هیئت ها اجرا می کرده و از ۹ سالگی در هیئت ها حضور داشته است یکی از طرفداران جریانات فکری رئیس جمهور می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا