اخبار هنرمندان

فیلم کامل مصاحبه سارا و نیکا و افشاگری شبکه ایران اینترنشنال حمیدرضا روحی

تصاویر و فیلم گریه سارا و نیکا فرقانی بازیگران دوقلوی که در سریال پایتخت بازی می کردند از شبکه ایران اینترنشنال برای حمیدرضا روحی منتشر شد.

فیلم مصاحبه سارا و نیکا فرقانی با شبکه ایران اینترنشنال و گریه دوقلوهای پایتخت

مصاحبه سارا و نیکا با شبکه ایران اینترنشنال

فیلمی از دو خواهر دوقلو که از اعضای اکیپ بازیگری سریال پایتخت بودند از شبکه اینترنشنال منتشر شد. آنها برای مرگ حمیدرضا روحی که دوستشان بوده گریه میکردند.

سارا فرقانی در این مصاحبه درمورد از دست دادن دوستش حمیدرضا روحی صحبت می‌کند و به خانواده او تسلیت می گوید. آنها بعد از منتشر شدن تصویر شان در استخر مختلط ممنوع التصویر شدن و برای بازی در فصل آخر سریال پایتخت از این مجموعه حذف شدند.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

فیلم دلخراش لحظه کشته شدن حمیدرضا روحی جنازه و جسد

فیلم ماجرای بازداشت هنگامه قاضیانی و کتایون ریاحی

حمیدرضا روحی کیست و فیلم قتل کشته شدن و اینستاگرام

فیلم حمیدرضا روحی در اینستاگرام و مدل جذاب 

سارا و نیکا فرقانی در سوئد زندگی می کند و بعد از اینکه فیلمی از حضور آنها در یک استخر مختلط در فضای مجازی منتشر شد حواشی زیادی برای آنها به وجود آورد.مدت ها بود که از این دو خواهر هیچ خبری نبود اما حالا با حضور در شبکه ایران اینترنشنال دوباره حاشیه های زیادی درست کردند اظهار نظرات سیاسی آنها باعث جنجال در فضای مجازی شده است.

فیلم مصاحبه سارا و نیکا فرقانی با شبکه ایران اینترنشنال و گریه دوقلوهای پایتخت

شاید برای شما جالب باشد که بدانید پدر سارا و نیکا یکی از فوتبالیست هایی بوده که در لیگ جوانان حضور داشته است او به مدت ۱۵ سال در تیم های راه آهن و عقاب بازی کرده است.اما بعد از یک حادثه دیگر نتوانست فوتبال بازی کند.خانواده فرقانی در سال ۱۳۹۲ مدتی بعد از ساخته شدن فصل دوم پایتخت برای ادامه تحصیل دختران به کشور سوئد مهاجرت می‌کنند تا سارا و نیکا در آن کشور به تحصیلات خود ادامه دهند.سارا و نیکا در هشتم مرداد ماه سال ۸۳ در تهران به دنیا آمده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا