خبر حوادث

منصوره سگوند کیست بیوگرافی دانشجوی آبدانانی و علت مرگ و فوت و عکس

منصوره سگوند کیست

منصوره سگوند دانشجوی رشته حقوق دانشگاه پیام نور آبدانان متولد ۱۳۸۴ بوده که در ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ جان خود را از دست میدهد بعد از این حادثه در رسانه‌های معاند اخبار مختلفی درباره مرگ این دختر جوان منتشر شد که در نهایت باعث شد رئیس اورژانس ایلام به آن واکنش نشان بدهد و درباره این حادثه اطلاع رسانی کند.

ایرنا: فرماندار خرم‌آباد گفت: مرحومه “منصوره سگوند” از کارکنان نیروی انتظامی نبود و تنها در گذشته و در یک مقطع کوتاه به عنوان همیار پلیس همکاری داشته است.

منصوره سگوند کیست بیوگرافی دانشجوی آبدانانی و علت مرگ و فوت و عکس

ماجرای مرگ

مشرق نیوز نوشت: دکتر سید نور علی مرادی رئیس اورژانس ایلام می‌گوید در ۱۴ خرداد ماه ساعت ۱۴ و ۵۶ دقیقه به اورژانس تماس گرفته شد و حادثه بدحال شدن یک دختر را اعلام کردند که بلافاصله نیروهای امدادی به محل اعزام شدند

ماموران اورژانس بعد از مشاهده این دختر متوجه شدند که او دچار ایست قلبی تنفسی و سیانوز در حیاط منزل شده است بلافاصله عملیات احیا را بر روی وی انجام می دهند و او را ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه به بیمارستان می رساند اما تلاش پزشکان برای نجات این دختر جوان بی فایده بود و درگذشت.

منصوره سگوند کیست بیوگرافی دانشجوی آبدانانی و علت مرگ و فوت و عکس

‌رئیس‌ بیمارستان رسول اکرم(ص) آبدانان نیز در تشریح خدمات درمانی ارائه شده به این بیمار متوفی در بیمارستان گفت: ‌راس ساعت ۱۵:۱۵ عصر بیمار جوان ۱۸ ساله به نام منصوره سگوند با ارست کامل قلبی تنفسی به اورژانس بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) آبدانان توسط واحد فوریت‌های پزشکی (۱۱۵) منتقل شد.‌

همچنین ببینید:

نوه دهقان فداکار کیست ماجرای کامل قتل

آیا علی کریمی قاتل شده عکس و سند

صفری افزود: بیمار فاقد هرگونه علائم حیاتی بود و بلافاصله عملیات احیاء(cpr) توسط پرسنل اورژانس بیمارستان شروع و پس از یکساعت تلاش، متاسفانه این اقدامات درمانی بی‌نتیجه بوده و در ساعت ‌۱۶:۱۰ دقیقه با دستور پزشک اورژانس عملیات درمانی متوقف شد.

ماجرای مرگ از زبان عموی منصوره سگوند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، روز گذشته «منصوره سگوند» دختر ۱۸ ساله از اهالی زاغه لرستان که در یکی از دانشگاه‌های شهرستان آبدانان ایلام مشغول به تحصیل بود، جان خود را از دست داد.

پس از بررسی اورژانس مشخص می‌شود علائم حیاتی در منصوره سگوند وجود ندارد و در نهایت بیمارستان علت مرگ را ایست قلبی اعلام کرده است.

با وجود اعلام مرگ متوفی توسط بیمارستان، اما برخی افراد معلوم الحال تلاش دارند مرگ مرحومه سگوند را مرگ مشکوک جلوه داده و با سیاه نمایی به دنبال تشویش اذهان عمومی باشند.

پدر و عموی مرحومه سگوند اما در گفت‌وگو با رسانه‌ها هرگونه مرگ مشکوک را تکذیب کرده و مرگ متوفی را ناشی از سکته قلبی عنوان می‌کنند.

«ولی ملک‌خانی» عموی مرحومه سگوند در این رابطه عنوان می‌کند: مطابق گزارشات و معاینات پزشکی قانونی، مرحومه سگوند سکته کرده است.

وی بیان می دارد: ما هیچ گونه مشکلی با این گزارش نداشته و کسانی که به خانواده ما تهمت زده و توهین می‌کنند، دروغ می‌گویند.

ملک‌خانی می‌گوید: خانواده ما همگی پیرو خط رهبری و بسیجی و خدمت‌گذار جمهور اسلامی هستیم.

پدر مرحومه منصوره سگوند نیز می‌گوید: وقتی به بیمارستان رسیدم دخترم آنجا بود و دیگر والسلام.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا