خبر جدید

هشدار پلیس فتا فیلتر شکن نصب نکنید

هشدار پلیس فتا فیلتر شکن نصب نکنید،گزارش‌های رسیده شده از یکی از منابع خبری قسمت پلیس فتا هشدار جدی برای استفاده از فیلتر شکن و ‏vpn خبرهای رسیده است است و علت نصب نکردن فیلتر شکن ها روی گوشی ها را در آن توضیح داده است.

هشدار پلیس فتا فیلتر شکن نصب نکنید

هشدار پلیس فتا فیلتر شکن نصب نکنید

آقای محمد سیدی یکی از کارشناسان امنیت فضای مجازی از پیامد هایی که بعد از استفاده از فیلتر شکن ها و لینک های ناشناس ممکن است اتفاق بیفتد هشدار می دهد با هشدار جدی نسبت به پیامدهای استفاده از فیلترشکن ها چنین گفته توصیه می کنم مردم ترجیح وی پی ان نصب نکنند.

اما چنانچه برخی به دلایلی مجبور به استفاده از آن شوند به هر حال توصیه ما این است که مردم ترجیحاً از هر نرم افزاری استفاده ا در شرایط موجود نرم‌افزارهای جعلی که در واقع باید به آنها بد افزار هایی که تحت عنوان های vpn و پی فیلترشکن وارد شده‌اند.

همچنین ببینید :

فیلم و عکس دستگیری دو تن از لیدر های اغتشاشات اخیر

فیلم آتش زدن ون و آمبولانس گشت ارشاد توسط آشوبگران

ایشان به عنوان کردن ممکن است فایل ها یا لینکهایی به عنوان فیلتر شکن برای کاربران ارسال شود که باید گفته شود این فایل ها بد افزار بوده و اطلاعات داخلی گوشی سوء استفاده می کنند و ممکن است خساراتی را به تلفن همراه وارد کنند از این رو باید توجه کافی به نصب چنین برنامه هایی را داشته باشید.

هشدار پلیس فتا فیلتر شکن نصب نکنید

آقای سیدی در مورد سوءاستفاده از کاربران در پوشش تبلیغات و همچنین ارسال پیامک هایی با موضوع استارلینک هشدار جدی می دهد با عنوان کردند فایل های با عنوان نرم‌افزار استارلینک که در فضای مجازی منتشر شده بد افزار است و موجب خسارت زدن به گوشی تلفن همراه تان می شود.

همچنین ببینید :  واکنش محسن کیایی به اغتشاشات پس از مرگ مهسا امینی

سیدی تاکید می کند چون که آمار استفاده از وی پی ان ها و فیلتر شکن ها زیاد شده است حجم آلودگی نیز در این فضا افزایش قابل توجهی داشته و باید به طور جدی به آنها توجه کرد زیرا آنها می‌توانند به مواردی چون دسترسی به حساب های بانکی عکس ها و فایل های خصوصی کاربران دست پیدا کنند.

همچنین ببینید : واکنش پروانه معصومی به اغتشاشات پس از مرگ مهسا امینی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا