بیوگرافی

همسر اول یاسین رامین کیست ؟【بیوگرافی + جزئیات زندگی شخصی】

در این مقاله از لردخت به این سوال که همسر اول یاسین رامین کیست ؟ پاسخ داده‌ایم. به بررسی بیوگرافی همسر اول رامین و بیوگرافی خود محمدیاسین رامین پرداخته‌ایم. تا انتهای این مقاله برای مطالعه اطلاعات تکمیلی از زندگی یاسین رامین و همسرهای او همراه ما باشید.

همسر اول یاسین رامین کیست ؟【بیوگرافی + جزئیات زندگی شخصی】

بیوگرافی همسر اول یاسین رامین

رامین قبل از ازدواج با مهناز افشار، یک بار ازدواج کرده بود. مهناز افشار، قبل از ازدواج با یاسین رامین، شرط گذاشته بود که او باید همسر قبلی خود را طلاق دهد. یاسین رامین پس از انجام این شرط، موافقت مهناز افشار برای ازدواج با او را دریافت کرد.

شایعات حاکی از آن است که یاسین رامین در زمانی که با مهناز افشار آشنا شد، متاهل بود؛ اما پس از آشنایی با افشار، او از همسر اول خود طلاق گرفت و با مهناز افشار ازدواج کرد.

بیوگرافی یاسین رامین

محمد یاسین رامین در سال ۱۳۶۰ به دنیا آمد. یاسین، فرزند محمدعلی رامین، مشاوره مطبوعاتی تیم احمدی‌نژاد بود. نقش وی در ارتباط با رسانه‌ها و روابط عمومی مرتبط با فعالیت‌های احمدی‌نژاد پررنگ بود.

همچنین ببینید:

محمد یاسین رامین کیست【همسر مهناز افشار +پدر و پرونده فساد】

بیوگرافی ناصر فروغ بازیگر کیست ؟

بیوگرافی پرویز ثابتی ساواک کیست ؟ + زندگی شخصی و حواشی

بیوگرافی چرسی رپر نسل چهارم ایرانی کیست؟ + آلبوم آهنگ ها و زندگی شخصی

از آنجایی که رامین چند سالی در آلمان ساکن بود، مدرک دکتری خود را از یک دانشگاه آلمانی دریافت کرد. در رسانه‌های ایران، او به داشتن دو تابعیت ایرانی و آلمانی متهم شده است؛ اما این اتهامات را تکذیب کرده است. او بیان کرد که تنها در آلمان به دنیا آمده و در آن کشور ساکن بود.

یاسین رامین در گذشته مدیرعامل شرکت دارویی رشد در آلمان بود، اما به دلیل پرونده فساد، خیانت در امانت و واردات شیرخشک فاسد، مورد اتهام قرار گرفت. در حال حاضر، جزئیات دقیقی درباره شغل و فعالیت‌های فعلی او در دسترس نیست.

همسر اول یاسین رامین کیست ؟【بیوگرافی + جزئیات زندگی شخصی】

در باره زندگی شخصی و عاطفی او باید گفت او با مهناز افشار ازدواج کرده است و یک دختر به نام لیانا دارند. این زوج در آلمان ساکن هستند.

پیج اینستاگرام یاسین رامین

با آیدی jasinramin می‌توانید به صفحه اینستاگرام او دسترسی داشته باشید. محمد یاسین رامین فعالیت زیادی در پلتفرم‌های مجازی ندارد و اطلاعات خاصی را در اینستاگرام خود به اشتراک نمی‌گذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا