اخبار هنرمندان

همسر پژمان جمشیدی با تیپ خاص و مدلینگی و بلاگرش با لباسش غوغا کرد

تیپ عجیب و مدلینگی همسر پژمان جمشیدی و بریزو بپاشش سوژه میشود.

تیپ عجیب و مدلینگی همسر پژمان جمشیدی

تیپ عجیب و مدلینگی همسر پژمان جمشیدی

نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی میباشد که در فضای مجازی و اینستاگرام بسیار فعال میباشد او بیشتر از ۳۰۰هزار دنبال کننده در فضای مجازی دارد.منتشر شدن عکسی جنجالی از همسر پژمان جمشیدی که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

تیپ عجیب و مدلینگی همسر پژمان جمشیدی
پژمان جمشیدی در۲۱شهریور ماه سال ۵۶ به دنیا آمده است او فوتبالیست سابق کشورمان میباشد که وارد عرصه بازیگری میشود پژمان جمشیدی ستاره محبوب و دوست داشتنی کشورمان میباشد که بسیار توانمند در عرصه بازیگری ظاهر شد.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

فیلم کشف حجاب الیزابت امینی بازیگر که باعث ممنوع التصویری او شد

فیلم رقص زنان گروه بهار بند در قطر با گروه موسیقی جنجال به پا کرد

همسر رامین رضاییان کیست آیا ازدواج کرده است؟

همسر کریم انصاری فرد کیست الکساندر صوفیا و پیج اینستاگرام

پژمان جمشیدی که فعالیتی در فضای مجازی نداشت بعد از حوادث اخیر کشور پستی منتشر کرد و به این وقایع رخ داده واکنش نشان داد.

پژمان جمشیدی بازیگر و فولتبالیست که در سریال های بسیار پر کاری را پشت سر می گذارد و در سریال ها و فیلم های  پربیننده های ایفای نقش می کند سعی دارد بدون حاشیه کار خود را ادامه می دهد.

ایشان در سالهای گذشته سریال های آفتاب پرست و  آنتن  را بازی کرده است که از سریال های پربیننده و پرطرفدار شبکه نمایش خانگی به شمار می آیند پژمان جمشیدی نشان داده که در عرصه بازیگری به خصوص  درنقش طنز تخصص زیادی دارد.

نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی یک بلاگر و مدلینگ می باشد. ایشان در زمینه مد و لوازم آرایشی و روزمرگی های خود فعالیت دارد. نگار فرهمند بیش از 300 k فالوور و دنبال کننده دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا