خبر ورزشی

واکنش حامد لک دروازه بان به زندانی شدن ترانه علیدوستی جنجال به پا کرد عکس

واکنش جنجالی حامد لک دروازه بان به زندانی شدن ترانه علیدوستی و حواشی را ببینید.

واکنش جنجالی حامد لک دروازه بان به زندانی شدن ترانه علیدوستی و حواشی

واکنش  حامد لک به زندانی شدن ترانه علیدوستی

حامد لک دروازه بان تیم فوتبال که این روزها با حواشی زیادی روبرو شده است با منتشر کردن یک استوری در صفحه اینستاگرامش از ترانه علیدوستی به طور متفاوتی حمایت می کند.با توجه به گزارش سایتهای خبرگزاری دولتی ترانه علیدوستی یکی از بازیگران معروف و مشهور سینمای کشور بازداشت میشود.

واکنش جنجالی حامد لک دروازه بان به زندانی شدن ترانه علیدوستی و حواشی

طبق گزارش‌های رسیده شده دلیل دستگیری ترانه علیدوستی بعضی از اظهارنظرهای بدون مدرک و سندی است که در این اواخر عنوان کرده و همچنین منتشر کردن مطالبی که باعث تحریک اذهان عمومی شده و حمایتی که از اعتراضات کرده است عنوان شده است.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

فیلم شهاب حسینی برای آزادی ترانه علیدوستی مقابل زندان اوین

واکنش نیکی کریمی به زندانی کردن  ترانه علیدوستی

در ادامه این مطالب و در ارتباط با این موضوع دروازه بان پرحاشیه تیم مس رفسنجان با منتشر کردن یک استوری از ترانه علیدوستی حمایت کرده است.حامد لک با منتشر کردن تصویری از سریال شهرزاد و دیالوگ معروفی که از ترانه علیدوستی در این سریال عنوان شده این چنین نوشته است.
یه وقتایی فراموش کردن بعضیا مثل فراموش کردن نفس کشیدنه….

واکنش جنجالی حامد لک دروازه بان به زندانی شدن ترانه علیدوستی و حواشی

در حال حاضر در فضای مجازی تصاویری دست میشوند که حکایت از این دارند برخی از هنرمندان سینما در مقابل زندان اوین برای بررسی وضعیت بازداشت و دستگیری ترانه علیدوستی جمع شدند.

رخشان بنی اعتماد ،سحر دولتشاهی پیمان معادی ،مستانه مهاجر، لیلی رشیدی آزاده صمدی، مارال بنی آدم ،مرتضی فرشباف ،علی سرابی از جمله بازیگران و چهره های سرشناس کشورمان می باشد که در مقابل زندان اوین برای پیگیری وضعیت ترانه علیدوستی گرد هم آمدند.

حامد لک در سوم آذر ماه سال ۶۹ در الیگودرز متولد شده از او دروازه‌بان فوتبال ایران می باشد در تیم فوتبال مس رفسنجان و در لیگ برتر بازی می کند.

حامد لک سابقه حضور در تیم‌های مثل تراکتور، سایپا، صبای قم ،نساجی، فولاد، پرسپولیس ،ماشین سازی، مس رفسنجان را دارد همچنین برای تیم‌های بزرگسالان ایران و امید نیز بازی کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا