خبر ورزشی

حسن یزدانی کیست و کجاست + عکس

حسن یزدانی کیست و کجاست + عکس

: در خصوص وضعیت یزدانی باید سخنگوی فدراسیون در مورد او صحبت کند با این وجود اخباری توام با نگرانی‌ها از سوی برخی رسانه منتشر شده که هیچ‌گونه سندیت ندارد. هفته آینده به اردوی تیم ملی خواهم رفت و با حضور رییس فدراسیون و سرمربی تیم ملی وضعیت جسمانی یزدانی را مورد بررسی قرار خواهم داد. وقتی در مورد حسن یزدانی و یک قهرمان جهان و المپیک صحبت می‌کنیم، آنان یک آدم عادی نیستند بلکه خصوصیات بدنی و ذهنی آنان با سایر افراد متفاوت است.

وی بیان کرد: او هم اینک تمرینات خود را به خوبی پشت سرمی‌گذارد، منتهی باید هفته آینده وضعیت جسمانی او را به صورت دقیق بررسی کنم، او به طور قطع به المپیک خواهد رسید.

عضو هیات رئیسه فدراسیون کشتی همچنین در خصوص کامران قاسم‌پور نیز توضیح داد: قهرمان جهان جراحی فتق خود را به خوبی پشت سرگذاشت، او از این بابت هیچ گونه مشکلی ندارد و تمرینات سبک و هوازی خود را از یک ماه دیگر آغاز خواهد کرد و مشکل او حاد نیست.

کیهانی همچنین در مورد وضعیت آسیب دیدگی قهرمان المپیک نیز گفت: آسیب دیدگی شصت دست محمدرضا گرایی قدیمی و چیز تازه‌ای نیست. با نظارت کادر پزشکی فدراسیون او تمرینات خود را پشت سر می‌گذارد و او نیز مشکلی برای تمرین ندارد.

علاقمندان و طرفداران بي‌شمار ورزش اول ايران با وسواس خاصى اخبار مربوط به آقاى نابغه و يل جويبار به عنوان دارنده ٩ مدال طلا، نقره و برنز المپيك و جهان را بعد از عمل جراحى كتفش در آستانه بازي‌هاى المپيك ٢٠٢٤ پاريس دنبال مى‌كنند و متاسفانه برخى شايعات يا حرف‌هاى درگوشى غير موثق با روح و روان آنها بازى مى‌كند.

انتشار شايعه مساعد نبودن وضعيت كتف حسن يزدانى و اينكه از وضعيت درمانش راضى نيست شوك عجيبى را امروز به علاقمندان يل جويبار وارد كرد. حتی برخی صفحات مجازی از انصراف حسن یزدانی از المپیک پاریس خبر دادند که این موضوع شوک بزرگی به علاقه مندان به کشتی بود.

اما این شایعات خیلی زود رنگ باخت. “ورزش سه” در تماسی که با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی داشت، خیلی زود متوجه شد که این موضوع فقط در حد یک شایعه است و حسن یزدانی همچنان با قدرت و روی برنامه تمرینات خود را برای بازگشت به تشک انجام می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا