اخبار هنرمندان

استوری پرویز پرستویی به اعدام محسن شکاری و هشتگ جنجالی اعدام نکنید

واکنش پرویز پرستویی به اعدام محسن شکاری جزئیات و تصاویر منتشر شده در پیج اینستاگرام او را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

واکنش پرویز پرستویی به اعدام محسن شکاری جزئیات

واکنش پرویز پرستویی به اعدام محسن شکاری

پرستویی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان بعد از اعدام شدن محسن شکاری در اینستاگرام خودش متنی با هشتک اعدام نکنید به اشتراک می‌گذارد.به نقل از بعضی از خبرگزاری ها پرویز پرستویی در صفحه اینستاگرام خودش چنین می نویسد: مرگ را جار نزنید
زندگی را زنده کنید! #اعدام نکنید

واکنش پرویز پرستویی به اعدام محسن شکاری جزئیات

پرویز پرستویی یکی از بازیگران و صداپیشگان اهل ایران است دارنده چهار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر می باشد پرویز پرستویی در میان بازیگران ایرانی رکورد دار دریافت سیمرغ برون ریزی می باشد
پرویز پرستویی دارنده نشان گواهینامه هنری نیز می باشد برای بازی در فیلم سینمایی لیلی با من است دارنده دیپلم افتخار جشنواره فیلم فجر شد.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

 اعتراض سعید آقاخانی بازیگر به شبکه اینترنشنال و واکنش ها

 درخواست خبرساز علیرضا بیرانوند و جنجالی به اعدام جوانان

واکنش  مهدی مهدوی کیا به حکم اعدام امیر نصر آزادانی

پرویز پرستویی در دوم تیرماه سال ۱۳۳۴ در همدان به دنیا می آید تا دیپلم درس خوانده ودیگر ادامه نداده است اما او مدرک درجه یک هنری را از وزارت ارشاد دریافت کرده است.

واکنش پرویز پرستویی به اعدام محسن شکاری جزئیات

پرویز پرستویی در یک خانواده ۵ نفره در یکی از روستاهای شهر کبوتر آهنگ به نام چارلی در همدان به دنیا آمده است.پدر پرویز پرستویی در سروش و مادرش خانه‌دار آنها از زمانی که پرویز پرستویی سه سال داشت به تهران مهاجرت کردند.
آنها بعد از آمدن به تهران مستاجر بودن اما با مقدار پولی که مادرش جمع کرده بودند توانستند در تهران یک خانه دو طبقه با پنج اتاق خریداری کنند.
پرویز پرستویی از شانزده سالگی آموزش تئاتر میبیند و بعد از یادگیری آن به صورت حرفه ای و جدی وارد عرصه هنر و تئاتر میشود در سال ۱۳۵۳ در ۱۹ سالگی به خاطر حضور در نمایش دکه جایزه کاخ جوانان را دریافت کرد.

پرویز پرستویی از سال ۱۳۶۲ با حضور در فیلم دیار عاشقان جلوی دوربین می‌رود و پا به عرصه بازیگری در سینما و تلویزیون می گذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا