اخبار هنرمندانعکس و تصاویر

گوشواره مهرداد صدیقیان در مراسم ختم رضا حداد کارگردان

تیپ عجیب مهرداد صدیقیان در مراسم ختم رضا حداد کارگردان مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

گوشواره مهرداد صدیقیان در مراسم ختم رضا حداد کارگردان

تیپ عجیب مهرداد صدیقیان

گوشواره های مهرداد صدیقیان در شبکه های اجتماعی سوژه کاربران شده است.

مراسم تشییع و ختم رضا حداد کارگردان تئاتر حواشی زیادی را به همراه داشته است بعد از حضور بدون حجاب پانته آ بهرام و پوشش متفاوت آزاده صمدی در مراسم تشییع حالا تیپ عجیب مهرداد صدیقیان در مراسم ختم رضا حداد توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

مهرداد صدیقیان با سریال پوست شیر توانست موفقیت زیادی را به دست آورد و محبوبیت فراوانی را در بین مردم کسب کند.

گوشواره مهرداد صدیقیان در مراسم ختم رضا حداد کارگردان

مهرداد صدیقیان بازیگر سریال پوست شیر به بهانه اتمام این سریال پستی احساسی منتشر کرد و نوشت: خیلی ازت یاد گرفتم صدرا، دلم برات تنگ میشه بچه خونگی.

همچنین ببینید

نقش صدرا دوست ساحل سریال پوست شیر کیست

یکی از بازیگرانی که حضورش در «پوست شیر» به چشم آمد، مهرداد صدیقیان بود؛ بازیگری جوان اما باتجربه که شاهد درخشش او (به‌خصوص در فیلم‌های سینمایی) بوده‌ایم و حالا با «پوست شیر» موفقیت دیگری را به کارنامه‌اش اضافه کرده است. یکی از ویژگی‌های سریال پوست شیر که به‌شکل گسترده مورد توجه و تحسین منتقدان و تماشاگران قرار گرفت، کیفیت بازی‌ها بود. تقریبا تمام بازیگران کلیدی فیلم در نقش خود درخشیدند و همین امر، نقش مهمی در افزایش کیفیت این مجموعه ایفا کرد. یکی از بازیگرانی که حضورش در «پوست شیر» به چشم آمد، مهرداد صدیقیان بود؛ بازیگری جوان اما باتجربه که شاهد درخشش او (به‌ خصوص در فیلم‌های سینمایی) بوده‌ایم و حالا با «پوست شیر» موفقیت دیگری را به کارنامه‌اش اضافه کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا