اخبار هنرمندان

کشف حجاب کتایون ریاحی در اعتراض به مرگ مهسا امینی + عکس

کشف حجاب کتایون ریاحی در اعتراض به مرگ مهسا امینی + عکس استوری جنجالی کتایون ریاحی اعتراض به مرگ مهسا امینی جزئیات و حواشی کشف حجاب کتایون ریاحی به خاطر مهسا امینی را در این صفحه می توانید تماشا کنید.

کشف حجاب کتایون ریاحی در اعتراض به مرگ مهسا امینی

کشف حجاب کتایون ریاحی در اعتراض به مرگ مهسا امینی

به دنبال کشف حجاب خانم فرشادجو کتایون ریاحی نیز در واکنش به مرگ مهسا امینی پس از ماجرای گشت ارشاد او نیز کشف حجاب کرد.

خانم کتایون ریاحی که برای آخرین بار در سریال یوسف پیامبر در نقش زلیخا ظاهر شده بودند دارای مدرک لیسانسه ادبیات و مردم شناسی میباشند.

به دنبال اعتراض به مرگ مهسا امینی برخی از بازیگران و خواننده های کشورمان برای این دختر سنندجی پست ها و استوری های در فضای مجازی گذاشتند.

مهسا امینی کیست ماجرای مرگ او بعد از بازداشت توسط گشت ارشاد

پیشنهاد میکنیم ببینید :

کشف حجاب شبنم فرشادجو در کانادا بخاطر اعتراض

مهسا امینی کیست ماجرای مرگ او بعد از بازداشت توسط گشت ارشاد

هم اکنون خانم کتایون ریاحی نیز به این چالش یعنی ممنوعیت گشت ارشاد یا همان گشت ارشاد ممنوع پیوستن و ایشان نیز حجابش را برداشته است شما میتوانید تصاویر و ویدیوهای مربوط به خانم کتایون ریاحی را با ما ببینید.

در ادامه این چالش محسن چاوشی و همایون شجریان نیز برای فوت این دختر ۲۲ ساله در فضای اینستاگرام خود واکنش های نشان دادند.

کشف حجاب کتایون ریاحی در اعتراض به مرگ مهسا امینی

کشف حجاب کتایون ریاحی

در این چند روز پس از اتفاقاتی که برای مهسا امینی افتاد و در نهایت این دختر ۲۲ ساله فوت میکند برخی از بازیگران و چهره های معروف کشور در صف های اینستاگرامی خودشان برای حمایت از مهسا امینی که یک دختر سنندجی ۲۲ ساله بود که به دست گشت ارشاد دستگیر می شود و پس از آن فوت می کند .

می پردازند به دنبال کشف حجاب شبنم فرشادجو و نشان دادن موهایش و صحبت هایی که او در مورد این که این موها چه ترسی دارد و چرا باید یک دختر جوان به خاطر ترس و وحشت از گشت ارسال ارشاد سکته بکند صحبت می کنند.

کشف حجاب کتایون ریاحی در اعتراض به مرگ مهسا امینی

امروز کتایون ریاحی یکی از برجسته ترین بازیگران کشور که مدتهاست بازیگری را کنار گذاشته است و آخرین بازی نقش زلیخا در یوسف پیامبر بود استوری بدون حجاب خود را به اشتراک میگذارد نکته جالب توجه برای طرفداران و دوستداران کتایون ریاحی صورت شکسته و پیر شده می باشد کتایون ریاحی در سال ۱۳۴۲ در دهم دی ماه به دنیا می آید.

همچنین ببینید : امیرحسین خادمی پسر زرین دشتی کیست ماجرای تجاوز و قتل

او توانست در سال ۱۳۸۰ نظر مثبت منتقدان سینما را برای بازی در فیلم سینمایی شام آخر کسب کند و با بازی در نقش زلیخا که در سال ۱۳۸۷ پخش شد مورد توجه تماشاگران قرار گرفتن کتایون ریاحی محبوبیت بالایی در بین مردم ایران دارد و یکی از مطرح ترین بازیگران زن سینمای ایران می باشد که در رشته موسیقی فعالیت می کند یک پسر به نام پوریا دارد و ایشان دارای یک برادر به نام علیرضا ریاحی می باشد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا