اخبار هنرمندان

کلیپ محمد عمرانی بازیگر که بعد از التماس برای واکسن در حال کری خوانی است

محمد عمرانی بازیگر تئاتر و تلویزیون در این روزها به حمایت از اعتراضات و اغتشاشات میپردازد او با کلیپهایی که منتشر می کند و علیه نطام موضع میگیرد او قبلا نیز برای واکنس کرونا کلیپ هایی را منتشر کرده بود.

محمد عمرانی همزمان با آشوب ها و اغتشاشات

ماجرای کلیپ های محمد عمرانی

محمد عمرانی یکی از بازیگران سینما تلویزیون و تئاتر کشورمان می باشد او در ۷ آذر ۱۳۳۵ در شهرستان بهشهر در مازندران به دنیا آمده است محمد عمرانی در خانواده ای متولد میشود که همه هنرمند بودند مدتی در رادیو فعالیت داشت و در حال حاضر در امر صداپیشگی و خواندن کتاب های صوتی مشغول به کار است.

ماجرا اعتراف اجباری محمد عمرانی

پدر ایشان سید ولی الله عمرانی یکی از از نوازندگان سنتور و نی و پیشکسوتان عرصه تئاتر بوده است. محمد عمرانی به همراه برادرش علی عمرانی در زمینه بازیگری فعالیت دارند علی عمرانی نیز یکی از بازیگران سینما و تلویزیون کشورمان می باشد.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

بیوگرافی محمد عمرانی بازیگر و رادیو فرزندان و همسر

 فیلم ماجرای بازداشت هنگامه قاضیانی و کتایون ریاحی

استوری سیاسی هنگامه قاضیانی بازیگر جنجال شد

محمد عمرانی از سال ۱۳۶۳ زمانی که ۲۷ سال سن داشت کارش را با نمایشی از تئاتر به نام پلکان آغاز میکند در سال ۶۴ با حضور در سریال امیرکبیر جلوی دوربین فیلمبرداری حاضر می شود.

محمد عمرانی همزمان با آشوب ها و اغتشاشات

محمد عمرانی به غیر از فعالیت بازیگری به خاطر صدای خاصش مدتهاست که در رادیو کار می کند از او تا به حال تعداد زیادی کتاب صوتی منتشر شده است .کتاب های صوتی که استاد محمد عمرانی آنها را اجرا کرده است “آداب دنیا “باده کهن” “چرک نویس” کافه نادری” پارس” دری وری”؛” ثروتمندترین مرد باب” بوده است.

ماجرا اعتراف اجباری محمد عمرانی

محمد عمرانی فیلمها و سریالهای زیادی را بازی کرده است فیلم کفشهای میرزا نوروز کاریست که در سال ۶۴ برای سینما ساخته شد و او در این فیلم حضور داشت اما در کل محمد عمرانی بیشتر در کارهای تلویزیونی و فیلم سینمایی حضور داشته است.محمد عمرانی در سال ۹۱ با حضور در سریال تکیه بر باد در نقش یک آخوندایفا نقش می کند. این نقش یکی از متفاوت ترین نقشه های بود که تاکنون محمد عمرانی بازی کرده بود او در این سریال در کنار فرامرز قریبیان و مهدی فخیم زاده به ایفای نقش پرداخت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا