اخبار هنرمندان

ازدواج مجدد مستانه مهاجر همسر سابق پژمان بازغی واقعیت دارد+ عکس

ازدواج مجدد مستانه مهاجر همسر سابق پژمان بازغی در برخی از سایتها منتشر شده است که حواشی زیادی را به وجود اورده است در ادامه به صحت و سقم این خبر میپردازیم.

ازدواج مجدد همسر سابق پژمان بازغی

ازدواج مجدد همسر سابق پژمان بازغی

خبر ازدواج خانم مهاجر در حالی شایعه شده که مشخص نیست اصلا از پژمان بازغی جدا شده یا خیر. پس نمیتوان به شایعات اعتماد کرد.

ازدواج مجدد همسر سابق پژمان بازغی

پژمان بازغی یکی از بازیگران سینما و تئاتر تلویزیون ایران می باشد که با مستانه مهاجر ازدواج کرده است آنها یک فرزند به نام نفس دارند پژمان بازغی در برنامه پرطرفدار کودک شو اجرا و مجری گری را در دست داشت پژمان بازغی از بازیگرانی است که حاشیه کمی دارد و تقریبا جز بازیگران کم حاشیه کشور میباشد در تهران به دنیا می آید اما اصالت و ریشه اش به شمال ایران و در شهر لاهیجان است.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

سند ازدواج مرحوم نیکو خردمند و مهریه نیکو خردمند به موزه سینما اهدا شد

بیوگرافی دن بیلزریان ازدواج و همسر + دختر بازترین از عیاشی تا بازیگری و درامد

ازدواج لیلا اوتادی با شیخ عرب عکس لو رفته با تاجر عرب جنجال کرد + فیلم

پژمان بازغی به خاطر شغل پدرش مجبور بوده است در شهر های مختلفی از ایران زندگی کند و تجربه های بسیاری به دست آورد اوتابعد از چهار سال از تولدش در تهران و در منزل سازمانی نیروی دریایی ایران زندگی کرده است.

ازدواج مجدد همسر سابق پژمان بازغی

آنها همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی به رشت می رود و با آغاز جنگ ایران و عراق به پدرش برای محافظت از کشور و محافظت از مرزهای آبی خلیج فارس به بوشهر اعزام می شود آنها بعد از پایان جنگ به تهران برمی گردد.پژمان بازغی و مستانه مهاجر در سال ۸۶ با هم ازدواج میکنند و در سال ۸۷ صاحب دختری به نام نفس میشوند.

ازدواج مجدد همسر سابق پژمان بازغی

مستانه مهاجر در ۱۵ اردیبهشت ۵۳ در تهران به دنیا می‌آید تدوینگر میباشد و در رشته تدوین از دانشگاه سوره فارغ التحصیل شده است انه مهاجر در صحبت‌هایی که داشتن چنین می گوید که من عاشق پژمان شده‌ام البته در ابتدا اصلاً پژمان را دوست نداشتم ما برای نخستین بار همدیگر را در یک جشنواره سینمایی دیدیم.
و دوست مشترکی که داشتیم ما را به همدیگر معرفی کرد که بعد از آشنایی و مدتی ارتباط در سال ۸۴ با هم ازدواج کردیم.
ازدواج مجدد همسر سابق پژمان بازغی
برخی فیلم هایی که پژمان بازغی در آنها نقش آفرینی کرده است مانند فیلم های سینمایی اعتراض دختری در قفس جوانی سربازهای، جمعه، بلوغ تارا و تب توت فرنگی کافه ستاره خواب لیلا ریسمان باز خاطره ندارها ماموریت در تهران شهر تنهایی فاصله انارهای نارس، خنده های آتوسا، این سیب هم برای تو، ناهید ،هلن اسرافیل و برخی دیگر از فیلم‌هایی که او در آن حضور داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا