اخبار هنرمندان

استوری محمد نادری و ماجرای تیراندازی به ماشین و خودروی بازیگر تلویزیون

روایت محمد نادری و ماجرای تیراندازی به ماشین و خودروی بازیگر تلویزیون جریان تیراندازی به خودروی یکی از بازیگر سینما و تلوزیون کشور چه بوده است.

ماجرای تیراندازی به ماشین محمد نادری
ماجرای تیراندازی به ماشین محمد نادری

محمد نادری بازیگر ایرانی با منتشر کردن پستی درصفحه اینستاگرامش مدعی شده که به ماشینش تیراندازی کرده اند.
او ادعا کرده که ماموران نیروی امنیت با شلیک گلوله های ساچمه ای به ماشینش او را هدف گلوله قرار دادند اما طبق گفته های خودش ماموران نیروی امنیت این موضوع را رد کرده اند.

ماجرای تیراندازی به ماشین محمد نادری

محمد نادری در دهم تیرماه سال ۵۷ متولد شده است ودر عرصه هنر؛سینما و تلویزیون فعالیت میکند.محمد نادری پسر عمدی اتابک نادری یکی دیگر از بازیگران کشور میباشد.

پیشنهاد میکنیم ببینید:

علی شادمان بازداشت شد علت دستگیری و دادگاه علی شادمان

بیوگرافی مهران سماک کیست؟ ماجرا  کشته شدن و مرگ در انزلی چیست

عکس  صورت جذاب “امیر مقاره”و متفاوت و جدی که تاکنون ندیده اید
او فعالیتهای حرفه ایی خودش را از سال ۸۸ شروع کرده است محمد نادری مدرک فوق لیسانس خودش را در رشته کارگردانی دریافت کرده است.او با حضور در سریال شمعدونی به شهرت میرسد.

ماجرای تیراندازی به ماشین محمد نادری
او در سریال دنگ وفنگ روزگار نقش اول را برعهده داشته است او همچنین در سریال افسانه هزار پایان و لیسانسه های دو و فیلم شمعدونی حضور داشته است.

آخرین کار او سریال تازه وارد بوده کاری ساخته میلاد محمدی که نشان از حضور فعال او در بازیگری را دارد.او در برنامه شب های مافیا که یکی از کارهای سعید ابوطالب بوده است نیز حضور داشته است.اما او بیشتر شهرتش را با بازی در سریال شمعدونی کاری به کارگردانی سروش صحت به دست آورده است.اما درحال حاضر با منتشر کردن تصویری در اینستاگرامش از بعضی از نیروهای امنیتی کشور انتقاد کرده است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا