بیوگرافی

بیوگرافی قاسم فتح الهی عضو سپاه و علت شهادت و قتل چه بود

بیوگرافی قاسم فتح الهی

قاسم فتح الهی یکی از اعضای سپاه پاسداران است که توسط فرد ناشناسی که گفته میشود سارق خانه برادرش بوده در پارکینگ به قتل و شهادت میرسد گفته میشود که سارق دارای اسلحه بوده است.

بیوگرافی قاسم فتح الهی عضو سپاه و علت شهادت و قتل چه بود

همزمان با شهادت «قاسم فتح اللهی» در بیمارستان بهارلو تهران، این خبر به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد.

با انتشار این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، ماموران پلیس منطقه، کارشناسان پزشکی قانونی و تیم بررسی صحنه جرم با حضور در بیمارستان به دستور بازپرس قتل (امور جنایی) دادسرای ناحیه ۲۷ شروع به کار کردند.

بیشتر بخوانید بیوگرافی نواب ابراهیمی آشپز و همسرش

ماجرای قتل

گروهان تجسس در بیمارستان با پیکر شهید قاسم فتح اللهی مواجه شدند که از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت. بررسی‌های اولیه نیز نشان داد که مرد دیگری که همسایه شهید بود به ضرب گلوله کشته شده و به همراه وی به بیمارستان بهارلو منتقل شده است.

در تحقیقات اولیه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و بازپرس قتل، مشخص شد که متوفی از پاسداران پاسدار محمد رسول الله (ص) تهران بوده که توسط فرد ناشناس در پارکینگ منزلش در خیابان مختاری به شهادت رسیده است.

بیشتر بخوانید بیوگرافی امیرحسین حاجی نصیری توهین کننده به علی دایی

به این ترتیب تیم جنایی و بازپرس قتل برای بررسی صحنه جنایت به خانه ای 4 طبقه در خیابان مختاری مراجعه و با تحقیقات میدانی متوجه شدند که شهید فتح اللهی در طبقه اول، برادرش در طبقه دوم و یک بستگان در طبقه سوم زندگی می کردند. همچنین طبقه چهارم خانه خالی بود.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی پرویز برومند (و همسرش)

بعداً برای تیم تحقیق مشخص شد که شهید فتح اللهی زمانی که در منزل خود بوده متوجه شده است که چراغ منزل برادرش که در آن لحظه حضور نداشته روشن است و فردی غریبه در حال سرقت وسایل برادرش بوده است.

بیوگرافی قاسم فتح الهی عضو سپاه و علت شهادت و قتل چه بود

بررسی های تکمیلی نیز نشان داد که شهید فتح اللهی بلافاصله از درب منزل برادرش عبور کرده و در آنجا با سارق روبرو می شود که سپس از بالکن منزل پریده و برای فرار به سمت پارکینگ حرکت می کند که شهید فتح اللهی و یک نفر. از همسایه ها که از سر و صدای شلوغی این ماجرا را شنیده بودند به پارکینگ رفتند تا او را گوشه کنند.

در ادامه تحقیقات مشخص شد سارق که در گوشه پارکینگ گیر کرده بود، جلمه خود را بیرون آورده و یک گلوله به پای شهید فتح اللهی و 2 گلوله به سمت همسایه شلیک کرده و بلافاصله متواری شده است.

بیشتر بخوانید: فیلم لحظه شهادت فرمانده اطلاعات سپاه زاهدان

تیم بررسی صحنه جنایت پس از دریافت این سرنخ مهم، تحلیل اطلاعات و بررسی دوربین های مداربسته اطراف محل جنایت را برای شناسایی عامل شهادت شهید فتح اللهی آغاز کردند.

به دستور بازپرس قتل، جسد شهید فتح اللهی برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای دستگیری عامل جنایت ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا