خبر ورزشی

خالکوبی و تتو روزبه چشمی با طرح و نقش جالب + عکس

خالکوبی و تتو عجیب روزبه چشمی بازیکن تیم ملی کشورمان سوژه عکاسان خبری شده است طرح و نقش ایران بر روی دست این بازیکن تیم ملی جالب توجه میباشد.

خالکوبی و تتو روزبه چشمی

خالکوبی و تتو روزبه چشمی بازیکن تیم ملی

روزبه چشمی که در بازی مقابل ایران و مورد توجه عکاسان خبری قرار گرفته بود تاتوی که روی دستش داشت سوژه عکاسان شد. روزبه چشمی که یکی از بازیکنان تیم ملی کشورمان می باشد در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حاضر شده است و این روزها مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

 

خالکوبی و تتو روزبه چشمی بازیکن تیم ملی

تاتو روی دست روزبه چشمی از لنز دوربین عکاسان پنهان مانده است تصویری از نقش و نام ایران بر روی دست این بازیکن تاتو شده است.یکی از بازیکنان تیم استقلال میباشد که سرمربی تیم ملی کشورمان به بازیهای و علاقه زیادی دارد و از او به عنوان مدافع و هافبک دفاعی در بازی ها استفاده می کند.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

خداحافظی اکرم خدابنده کاپیتان تیم ملی تکواندو بانوان جنجال به پا کرد

درخواست دختر ایرانی از سردار آزمون ناموسن لباست رو بده به من

فیلم ترکی حرف زدن سردار آزمون سوژه شد  با شبکه ترکیه

فیلم رقص دختر عربستانی در ورزشگاه قطر ۲۰۲۲ سوژه شد

او در جام جهانی ۲۰۱۸ نیز حضور داشته و عملکرد قابل قبولی را توانست نمایش بدهد.روزبه چشمی در دیدار ایران و برزیل در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز توانست یکی از موفق ترین و تاثیرگذارترین بازیکنان زمین باشد ایشان همچنین با به ثمر رساندن یکی از دو گل تیم ملی به ولز مورد توجه قرار گرفت.

خالکوبی و تتو روزبه چشمی ایران با ولز یک گل دیدنی و تماشایی از پشت محوطه جریمه به تیم ولز زد.یکی از فوتبالیست های می باشد که تقریباً بدون حاشیه زندگی می کند بیشتر تمرکزش بر روی فوتبال بازی کردن است و این یکی از دلایل موفقیت روزبه چشمی می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا