اخبار هنرمندان

شاعری علی ضیا مجری برای کیان پیرفلک به سبک سهراب سپهری

شاعر کردن علی ضیا برای کودک ۱۰ ساله ایذه ای به سبک سهراب سپهری علی ضیا با منتشر کردن یک استوری در مورد شهادت کیان پیر فلک می نویسد.

شاعری علی ضیا مجری برای کیان پیرفلک به سبک سهراب سپهری

شاعر کردن علی ضیا

خانواده کیان جسد فرزندشان را به خانه می برند و و کنار آن یخ می گذارند این یکی از غم انگیز ترین و ناراحت کننده ترین فیلم هایی بود که دل هر کس را به درد می آورد.علی ضیا چنین نوشته است قایقی خواهم ساخت دست هر کودک ده ساله شهر شاخه معرفتی است.آبان سال ۱۴۰۱ یکی از روزهای غم انگیز است که در تاریخ ایران و استان خوزستان ثبت شده است در آن روز به طور کاملاً ناجوانمردانه کودک ۱۰ ساله ای که به ضرب گلوله به شهادت میرسد.

شاعری علی ضیا مجری برای کیان پیرفلک به سبک سهراب سپهری

۲۵ آبان سال ۱۴۰۱ یکی از روزهای غم انگیز است که در تاریخ ایران و استان خوزستان ثبت شده است در آن روز به طور کاملاً ناجوانمردانه کودک ۱۰ ساله ای که به ضرب گلوله به شهادت میرسد.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

بیوگرافی کیان پیرفلک پسر 10 ساله اهل ایذه

بیوگرافی زینب مولایی راد مادر کیان پیرفلک جنجال به پا کرد

 آهنگ علیرضا عصار«خداوند رنگین کمان» به یاد کیان پیرفلک

 گریه حامد بهداد برای کیان پورفلک کشته شدن

علی ضیا که در ۲۶ شهریور و سال ۶۴ در کاشان به دنیا آمده در رشته مکانیک طراحی جامدات فارغ التحصیل شده از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان می باشد.

شاعری علی ضیا مجری برای کیان پیرفلک به سبک سهراب سپهری

علی ضیا در سال ۸۴ به تهران می آید و سن ۱۹ سالگی به طور کاملاً تصادفی وارد رادیو میشود و کارش را با رادیو جوان و با برنامه طنز پسری از کار شانه آغاز میکند حالا علی ضیا با منتشر کردن یک استوری به شهادت کیان واکنش نشان می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا