بیوگرافی

شهید بهزاد براهویی مقدم کیست سرباز وظیفه و فیلم لحظه شهادت در زاهدان

فیلم لحظه به شهادت رسیدن سرباز وظیفه شهید بهزاد براهویی مقدم که در زاهدان به شهادت رسیده است.شهید بهزاد براهویی مقدم سرباز وظیفه که حین انجام وظیفه به شهادت رسید.

شهید بهزاد براهویی مقدم کیست

بهزاد براهویی یکی از سربازان وظیفه کشور بوده است که در حین انجام وظیفه در پاسگاه روستای چشمه زیارت زاهدان به شهادت میرسد.او که در دهه ۸۰ به دنیا آمده از سرباز نیروی انتظامی کشورمان بوده است.متاسفانه او برای حفاظت و درگیری با اشرار مورد اصابت گلوله قرار می گیرد همراه و ستوان یکم مهدی هاشمی ظهیری نیز مورد ثبت گلوله قرار گرفت و مجروح شد پیکر بهزاد براهویی به محل زادگاه انتقال پیدا کرد.

سردار قنبری فرمانده نیروی انتظامی در استان سیستان و بلوچستان ضمن اینکه در مورد حمله اشرار به پاسگاه چشمه زیارت زاهدان صحبت‌هایی کرده وضمن تایید به شهادت رسیدن سرباز وظیفه و مجروح شدن یکی از ماموران کادری در مورد این ماجرا و جزئیاتش صحبت می کند.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

حمله  مسلحانه به مأموران پاسگاه چشمه زیارت در زاهدان

فیلم درگیری با چاقو و شهادت دانیال رضازاده و حسین زینال زاده

فیلم  حمله خونین به رگبار بستن به حرم شاهچراغ شیراز

سردار قنبری تاکید در که با تشکیل دادن گروه ویژه برای شناسایی مشار مسلح برای دستگیری آنها اقدامات لازم را انجام دادند.سردار فرمانده با اشاره به اقدامات کورکورانه اشرار مسلح در مورد امنیت و خط قرمز پلیس بوده است. ایشان می‌گوید برای پلیس امنیت یکی از اساس مهم خدمت می باشد و تا پای جان شان برای برقراری امنیت استوار خواهند او با تبریک و تسلیت به خانواده و بستگان و مردم استان در در مورد به شهادت رساندن سرباز وظیفه در مورد انجام وظیفه ماموران برای حفظ امنیت کشور صحبت هایی کرده است.زاهدان از شهرهای زیر در این روزهای گذشته شاهد به وجود آمدن اتفاقات زیاد و درگیریهای مسلحانه متعددی شده است.با توجه به درگیری های مسلحانه و اغتشاشات ای که در کشور به وجود آمده است برخی از سربازان وظیفه ی کشور به شهادت رسیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا