اخبار هنرمندانخبر جدیدخبر فضای مجازی

فیلم مهران مدیری دستگیری و بازداشت و چرا زندانی شد + افشاگری مجری

فیلم مهران مدیری علت دستگیری و بازداشت و چرا زندانی شد و عکس جنجالی را در صفحه لردخت ببینید.

علت دستگیری مهران مدیری

علت دستگیری مهران مدیری

چرا مهران مدیری روانه ی زندان میشود،شما میتوانید جزئیات مربوط به این خبر را در این صفحه مشاهده کنید.مهران مدیری کارگردان و بازیگر سرشناس کشور مدتی فبل بخاطر مشکلات مالی دستگیر میشود و او در نهایت راهی زندان شده است که در هر صورت مشکلش برطرف شده است.او که در این روزها از تلویزیون دور شده است و ظاهرا دیگر قصد ندارد که به تلویزیون برگردد.

او در یک گفتگو بیان کرده که به خاطر وصول نشدن چک و برگشتش بازداشت میشود و قرار بوده که به زندان برود ولی با کمک صداو سیما و وصول کردن چک او دیگر به زندان نرفته است.

همچنین ببینید :

پردیس احمدیه بازیگر به مهران مدیری با استوری زشت حمله کرد:مرد هزار چهره

ماجرای علی کریمی به ادعای عملیات نافرجام مهران مدیری چیست؟ واکنش ها

برنامه جایگزین دورهمی مهران مدیری چیست؟ و مجری جایگزینش کیست؟

مهران مدیری که در این اواخر جنجالهای زیادی داشته است و با حمایت معترضین در ابتدای شروع اعتراضات با منتشر کردن فیلمی در فصای مجازی حمایتش را علنی کرد ولی بعد از مدتی فیلمی منتشر کرد و گفت گول فضای مجازی را خورده است.

علت دستگیری مهران مدیری
مهران مدیری در ۱۸ فروردین در سال ۱۳۴۶در تهران متولد شده است.او بازیگر و کارگردان، مجری و خواننده و همچنین فعالیتهایی در طراحی لباس و صحنه و در کار صدا پیشگی فعالیت دارد.او یک دختر و یک پسر دارد با نامهای شهرزاد و فرهاد می باشد.گفتنی است بدانید لقب پدر طنز ایران را به مهران مدیری داده اند.او در سال۱۳۷۲ با مجموعه طنز نوروز ۷۲ مشهور می شود.

و بعد از اینکار مهران مدیری مجموعه های طنز زیادی برای تلوزیون تهیه کرد و خودش نیز به عنوان بازیگر در آنها حصور داشته است.مهران مدیری در جبهه نیز حضور داشته است و میگوید در عملیات والفجر ۸ نیز حضور داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا