خبر جدید

فیلم ماجرای کامل بازداشت هنگامه قاضیانی و کتایون ریاحی و دستگیری بازیگران

فیلم / ماجرای کامل بازداشت هنگامه قاضیانی و کتایون ریاحی بازیگرن ایرانی را ببینید.

ماجرای بازداشت هنگامه قاضیانی و کتایون ریاحی

ماجرای بازداشت هنگامه قاضیانی و کتایون ریاحی

کتایون ریاحی در تهران چندین بار تماس تصویری با شبکه ایران اینترنشنال داشت و علیه نظام اظهار نظر کرد همچنین هنگامه قاضیانی در اینستاگرام خود استوری ها و پست های متعددی را علیه نظام به اشتراک گذاشته بود.

ماجرای بازداشت هنگامه قاضیانی و کتایون ریاحی

بدون شک این دو بازیگر از دنیای بازیگری کنار گذاشته خواهند شد و ممنوع الکار می‌شوند.باید ببینیم که آیا این دو بازیگر با قید وثیقه آزاد خواهند شد یا طبق قانون به زندان می روند.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

فیلم کشف حجاب هنگامه قاضیانی در کف خیابان تهران

کشف حجاب کتایون ریاحی در اعتراض به مرگ مهسا امینی

استوری سیاسی هنگامه قاضیانی بازیگر جنجال شد و اینستاگرام

در ساعات اخیر بازداشت این دو بازیگر در شبکه های اجتماعی وایرال شده و رسانه های ضد انقلابی به این موضوع پرداخته اند و سعی کردن با اعضای خانواده آنها ارتباط برقرار کنند.

ماجرای بازداشت هنگامه قاضیانی و کتایون ریاحی

کیهان نوشت:تعدادی از بازیگران درجه سه سینما که برخی از آنها اصلا در حد بازیگری در تلویزیون نیستند، اعلام کردند که به خاطر انتقادات صداوسیما از سلبریتی‌ها دیگر در سریال‌های تلویزیونی نقش‌آفرینی نخواهند کرد. اظهارنظرهای غیرحرفه‌ای و دور از تخصص برخی از چهره‌های مشهور هنری و ورزشی طی سال‌های اخیر آنها را آماج انتقادات فراوانی قرار داده است. تأثیرگذاری منفی بسیاری از به اصطلاح سلبریتی‌ها در منحرف‌سازی افکار عمومی در بزنگاه‌های سیاسی، باعث شده تا بسیاری از کارشناسان سیاسی و رسانه‌ای، این جماعت اغلب شکم‌سیر و پرادعا را خطری برای افکار عمومی قلمداد کنند. به همین دلیل هم اخیرا در برنامه‌های صداوسیما انتقاداتی به این افراد وارد شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا