خبر ورزشی

ماجرای دستگیری و بازداشت سروش رفیعی در اغتشاشات واقعیت یا شایعه

تمرینات پرسپولیس در حالی برگزار شده که ظاهراً سروش رفیعی در این تمرینات حضور نداشته است و شایعات و خبرهای ضد و نقیضی در مورد دستگیری سروش رفیعی به گوش می رسد.

ماجرای دستگیری و بازداشت سروش رفیعی در اغتشاشات واقعیت یا شایعه

بازداشت سروش رفیعی

طبق گزارش‌های رسیده شده پرسپولیس امروز تمریناتش را آغاز کرده بود و در حال این تمرینات شروع شده بود که سروش رفیعی در این تمرین حضور نداشت از امروز صبح خبر هایی ضد و نقیض مبنی بر اینکه سروش رفیعی در تظاهرات و آشوب های دیروز شرکت کرده و ظاهراً بازداشت شده است و همچنین با قید وثیقه آزاد شده در حال منتشر شدن است اما تا به حال از سمت باشگاه پرسپولیس در مورد غیبت سروش رفیعی توضیح داده نشده است.

ماجرای دستگیری و بازداشت سروش رفیعی در اغتشاشات واقعیت یا شایعه

ظاهراً گفته شده سروش رفیعی در میدان تجریش بازداشت شده و بعد از ساعاتی آزاد شده است.سروش رفیعی یکی از بازیکنان تیم فوتبال ایرانی می باشد که در پست هافبک هجومی بازی می کند یکی از بازیکنان تیم پرسپولیس می باشد. که در چهارم فروردین سال ۶۹ در شیراز به دنیا آمده است.برای تیم پرسپولیس و با شماره پیراهن ۷ بازی می کند.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

پرویز برومند دروازه بان تیم استقلال بازداشت و زندانی به دلیل آشوب ها و حوادث

استوری جالب و جنجالی فرهاد مجیدی سرمربی استقلال و مثل علی دایی باشین

فیلم دختر علی دایی در کنسرت بی تی اس (BTS) جام جهانی 2022 لو رفت

سروش رفیعی فعالیت ورزشی خودش را با فجر سپاسی شروع میکند و با این تیم توانست در لیگ برتر فوتبال در سال و ۹۰ تا ۹۱ باتیم فجر سپاسی بالا بیایدبعد از تیم فجر سپاسی به فولاد پیوست.

ماجرای دستگیری و بازداشت سروش رفیعی در اغتشاشات واقعیت یا شایعه

سروش رفیعی بعد از حضور در تیم های مختلف به تیم پرسپولیس پیوست و تا اکنون با این تیم بازی کرده است.و حالا بعد از جریان یحیی گل‌محمدی شوک دیگری به تیم پرسپولیس وارد می شود و آن هم حضور نداشتن سروش رفیعی در تمرینات تیم پرسپولیس می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا