خبر جدید

ماجرای ماست پاشی روی زن بی حجاب در لبنیاتی مشهد +فیلم

ماست پاشی و ریختن ماست روی زن بی حجاب در یک لبنیاتی در مشهد حسابی در فضای مجازی جنجال به راه انداخته است نام این لنیاتی هاجرپور بوده که بعد از فراگیر شدن ویدیو پلمپ شد.

ماجرای ماست پاشی روی زن بی حجاب در لبنیاتی مشهد +فیلم

ماجرای ماست پاشی روی زن بی حجاب در لبنیاتی مشهد

لبنیات هاجرپور مشهد که پس از فیلم خالی کردن سطل ماست بر سر مادر و دختر پلمپ شده بود، پلمپ شد.

پخش ویدئویی در اینترنت در روز جمعه 20 فروردین ماه از خالی کردن سطل ماست روی سر مادر و دختر در خیابان ولیعصر منطقه شاندیز مشهد به یکی از اخبار جنجالی اخیر تبدیل شده است.

برای روشن شدن ابعاد این ماجرا به سراغ صاحب لبنیات رفتیم تا درباره اتفاقات اخیر و پلمب مغازه اش بگوییم.

همچنین ببینید:

فیلم کامل حمله و توهین منصوریان به بازیکن روسیه

حمله شهاب حسینی به روسیه برای اهدای جایزه

صاحب لبنیات هاجرپور درباره پلمب مغازه خود گفت: در آن روز مادری به همراه دخترش وارد مغازه شدند و مردی وارد مغازه شد و پس از اخطار یک سطل ماست روی سر زن ریخت که ان اقدام او باعث شد یکی از مشتریان به او حمله کرده و آن شخص را از فروشگاه بیرون کند این برخورد باعث شد درگیری در خارج از فروشگاه ادامه پیدا کند. این دعوا زن جوان را در مقابل مرد قرار می دهد، در حالی که دخت از مادرش می خواهد که به دعوا پایان دهد.

وی ادامه داد: ساعت 23 شب گذشته حکم قضایی آمد و از من خواستند به کلانتری بروم و حتی فیلم دوربین مداربسته را برای روشن شدن ابعاد حادثه تهیه کردند و تصمیم گرفته شده است که ما این کار را انجام دهیم تا دوشنبه برای ارائه توضیحات به دادگاه مراجعه کنید. .

مالک لبنیات هاجرپور با بیان اینکه اولین فیلم وایرال شده شده را پخش نکردیم، خاطرنشان کرد: بالاخره ساعت 12 ظهر امروز به ما اطلاع دادند که قرار است فروشگاه از پلمب خارج شود و اکنون در فروشگاه مشغول به کار هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا