بازیگران فیلم و سریال

اسامی بازیگران سریال حبیب با نقش +بیوگرافی و عکس و داستان

اسامی بازیگران سریال تلویزیونی حبیب عبارت اند از: امین زندگانی ، سوگل طهماسبی ، ابوالفضل همراه ، ابوالفضل خلف و قمر خلف و لجین اسماعیل و بازیگران سوری از جمله امانه والی ، رباء الحلبی ، علا قاسم ، اسامه المصری ، حسین عباس ، یحیی بیازی و ..

اسامی بازیگران سریال حبیب با نقش +بیوگرافی و عکس و داستان

درباره سریال

سریال حبیب به کارگردانی جود سعید و تهیه کنندگی فرزاد هوشیارپارسیان محصول مشترک ایران و سوریه محصول سال 1401 است.

این سریال سال گذشته در مقابل دوربین رفت و بازیگران مطرح سوری و مصری و ایرانی در آن بازی میکنند.

سریال امنیتی حبیب که ماجرای نبرد نیروهای امنیتی ایران با داعش در سوریه است از شبکه 2 پخش می شود. «حبیب» به کارگردانی جود سعید و تهیه کنندگی فرزاد هوشیارپارسیان ساخته شده است. این مجموعه تلویزیونی محصول مرکز بسیج سازمان صداوسیما، روایتی از حضور مستشاری جمهوری اسلامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) در نبرد با داعش است.

اسامی بازیگران سریال حبیب با نقش +بیوگرافی و عکس و داستان

زمان پخش

مجموعه تلویزیونی «حبیب» در ۲۶ قسمت تهیه شده است که هر شب پخش می شود. سریال حبیب هرشب ساعت ۲۱ و ۱۰ دقیقه از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

اسامی بازیگران سریال حبیب با نقش +بیوگرافی و عکس و داستان

بیوگرافی قمر خلف

قمر خلف از سال 1998 وقتی 19 ساله بود با سریال «بثور القیشانی» بازیگری را آغاز کرد و با سریال «دختران خانواده» شناخته شد. در دوران تحصیل در دانشکده روزنامه نگاری، از سال 1377 به عنوان بازیگر شروع به کار کرد و اولین حضورش در سریال سفر و همام القیشانی در فصل سوم آن بود که در آن شخصیت لامیس را ارائه کرد. الهلالی، نزار قبانی و سلطانه در نمایش اردنی با فارغ التحصیلی خود را وقف کار هنری کرد.

اسامی بازیگران سریال حبیب با نقش +بیوگرافی و عکس و داستان

بیوگرافی لجین اسماعیل

لجین اسماعیل متولد ۱۰ آوریل ۱۹۸۷ یعنی (۱۰ نیسان ۱۹۸۷) در بلغارستان است و اصالتا اهل سوریه و فارغ التحصیل موسسه عالی هنرهای دراماتیک در سال ۲۰۱۵، اولین نفر در کلاس خود در طول چهار سال تحصیل، و دارای مدرک ممتاز از سال سوم است. از برجسته ترین آثار او می توان به قرمز، حسرت و مصاحبه با آقای آدم اشاره کرد.

گفتنی است این بازیگر سوری در مجموعه تلویزیونی «حبیب» محصول مشترک ایران و سوریه با روایتی از مدافعان حرم و نبرد با داعش از ۳۰ بهمن ماه از شبکه دو سیما پخش می شود بازی کرده است.

اسامی بازیگران سریال حبیب با نقش +بیوگرافی و عکس و داستان

بیوگرافی ابوالفضل همراه

ابوالفضل همراه بازیگر سینما و تلویزیوتن وی متولد نیشابور است.فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشد بصورت حرفه ای با دستیاری آغاز کرد و حالا بازیگر سینما و تلویزیون است.فعالیت خود را از دوره نوجوانی و جوانی با تئاتر شروع کرد و در جشنواره های مختلف مقام های متعددی را هم بدست آورد تا اینکه سال 78 وارد دانشگاه شد. در کنار تحصیل سال 1380 بعنوان دستیار کارگردان در سریال از میان مردم شروع کرد سپس مدتی نیز مدیریت تولید را برعهده داشت.بعد از چند سال فعالیت در پشت صحنه، با فیلم اخراجی ها سال 1385 در نقش عباس به کارگردانی مسعود ده نمکی وارد عرصه حرفه ای بازیگری شد.

همچنین ببینید:

بیوگرافی صدف صفرزاده معلم قائمشهری آملی

موضوع و داستان مترجم چیست آخر داستان سریال مترجم

بیوگرافی بوراک اوزچیویت بازیگر ترکیه و همسرش

اسامی بازیگران سریال حبیب با نقش +بیوگرافی و عکس و داستان

بیوگرافی سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون متولد ۲۵ بهمن ۱۳۶۴ در اهواز است و اصالتا بختیاری است. وی بزرگ‌شدهٔ اهواز است و در نوجوانی در سن ۱۶ سالگی به تهران مهاجرت کرد. خانواده سوگل طهماسبی پدر سوگل طهماسبی استاد مینیاتور بود و فوت کرده است و در حال حاضر سوگل با مادرش زندگی میکند. یک برادر بنام سینا و دو خواهر بنام ‌های ساغر و سحر و دارد.

اسامی بازیگران سریال حبیب با نقش +بیوگرافی و عکس و داستان

بیوگرافی امین زندگانی

امین زندگانی متولد 5 شهریور 1351 در تهران، بازیگر است. امین زندگانی فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه هنر است؛ وی پسر مرحوم سیاوش زندگانی آهنگساز و نوازنده ویلن که همکاری زیادی با هایده داشته است می باشد و برادر امید زندگانی می باشد.

امین زندگانی در سال 1371 وارد دانشگاه هنر شد و در رشته تئاتر به تحصیل پرداخت، وی پس از آن پا به عرصه بازیگری گذاشت و در نمایش هایی مثل همسرایی مختار ، خروسک پریشان ، بازی تابلوی آخر ، به من دروغ بگو ، دو مرد بر یک نیمکت ، سرخ سوزان ، مرغ دریایی به ایفای نقش پرداخت.

عوامل تولید

طراح و سرپرست نویسندگان : مرتضی شمسی ، مشاور اجرایی و ناظرکیفی : محسن آقا علی اکبری و محمد دیماسی ، مجری طرح : ناصر بحمد ، مشاور هنری و کارگردان بخش ایران : احمد کاوری ، مدیر تصویربرداری : احمد صمودی ، مدیر صدابرداری : بلال سلطان ، نورپرداز : عبدالناصر الشحاده ، طراح گریم : جواد کریمی ، طراح صحنه : نزار بلال و کیفورگ ماکاریان ، طراح لباس : مروه الرز و لوسی مسان ، تدوین : نورالدین الکردی ، تدوین نسخه فارسی : مهدی اسدی و مهدی ابراهیمی طالقانی ، آهنگساز : رضوان نصری ، مدیران تولید : سید محمد کیمیافر و احمد زین الدین ، مدیر دوبلاژ : امیرمحمد صمصامی ، طراحی و ترکیب صدا : عرفان ابراهیمی ، اصلاح رنگ و نور : محراب مشهدبان ، مشاور تهیه کننده : فیاض هوشیار پارسیان ، طراح نشان و پوستر : محمد روح الامین

سریال حبیب و داعش

اواخر سال ۲۰۱۱ و در جریان تشدید شورش ها علیه دولت بشار اسد در سوریه و آغاز فعالیت گروه القاعده در این کشور تحت نام سازمان النصره و اوج گرفتن قدرت آن، داعش به تدریج خود را در مسائل سوریه نیز وارد کرد و مسئولیت برخی از عملیات ها را در این کشور به عهده گرفت، تا آنکه در۹ آوریل ۲۰۱۳ ابوبکر البغدادی در یک پیام صوتی که شبکه اسلامی شموخ آنرا منتشر و به سرعت توسط خبرگزاری ها وشبکه های ماهواره ای نیز پخش شد اعلام کرد گروه جبهه النصره به عنوان شاخه ای از دولت عراق اسلامی به این گروه پیوسته و از این پس سازمان تحت امر دولت اسلامی عراق وشام است. از این رو تمامی گروه ها باید با او در این زمینه بیعت کنند.

پخش سریال حبیب

از یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ هرشب ساعت ۲۱ و ۱۰ دقیقه از شبکه دو سیما پخش می‌شود. بازپخش این سریال حوالی ساعت 01:30 بامداد، 10 صبح و 16:15 روز بعد خواهد بود.

چندی پیش رئیس بسیج سیما اعلام کرد که سریال «حبیب» در آخرین روزهای آماده سازی پس از تولید خود قرار دارد. این سریال قرار بود به مناسبت تولد حاج قاسم سلیمانی برود اما مراحل دوبله و پس از تولید بیشتر طول کشید.

شبکه دو با پخش تیزر پخش این سریال را در روز یکشنبه 30 بهمن به طور رسمی اعلام کرد. این سریال در سوریه فیلمبرداری شده است. اثر جدید بسیج صدا و سیما به عنوان اولین سریال تلویزیونی ایران در سوریه با 29 قسمت، داستان مستشاران در سوریه و نقطه اتکای مقاومت، حزب الله و فرماندهان ایرانی را روایت می کند.

اتفاقاتی که شاید تاکنون کمتر درباره آن فیلم و سریال ساخته ایم و سریال «حبیب» آنها را به نمایش خواهد گذاشت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا