بیوگرافی

امید دانا کیست و بیوگرافی همسر امید شریفی دانا + نقش در آشوب و اعتراضات

امید شریفی دانا به‌سبب عملکرد مقابله و درگیری با دیگر گروه‌های ضدانقلاب، از سوی مخالفان به همکاری با دستگاه‌های امنیتی جمهوری اسلامی‌ایران با هدف ایجاد انحراف و تفرقه در بین گروه‌های اپوزسیون جمهوری اسلامی‌متهم شده است.

«امید شریفی دانا» سلطنت‌طلب مقیم استکهلم سوئد، به‌سبب اذعان به ناتوانی در مبارزه با جمهوری اسلامی، بهترین و پرسودترین راه را مقابله و درگیری با دیگر گروه‌‌های ضدانقلاب به‌ویژه مارکسیست‌ها می‌داند.

امید دانا چه کسی می باشد و چه نقشی در آشوب ها و اعتراضات

امید دانا کیست

امید شریفی دانا شخصی که در سوئد می باشد و دارای یک موسسه ضد انقلابی در شهر استکهلم است در این موسسه ضد اسلامی فعالیت می کند بعضی ها به دنبال پیدا کردن بیوگرافی امید دانا و یا اینکه او را پیدا کنند می باشند و برخی میپرسند که زندگی امید شریفی دانا چطور می گذرد.

امید دانا چه کسی می باشد و چه نقشی در آشوب ها و اعتراضات

امید شریفی دانا به خاطر عملکرد مقابله و درگیری با گروهک های ضد انقلاب از طرف مخالفان به همکاری با دستگاه‌های امنیتی و دولتی جمهوری اسلامی ایران با قصد ایجاد انحراف و فتنه و همچنین تفرقه در بین گروه های اپوزیسیون جمهوری اسلامی متهم شده است.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

بیوگرافی کامران ملک مطیعی بازیگر زیر آسمان شهر و علت مهاجرت +اینستا

پوریا زراعتی مجری کیست : زندگینامه و همسرش و سوابق با جزییات و عکس

رعنا رحیم پور bbc و ماجرای افشا فایل کامل صدا رعنا رحیم پور بی بی سی

در یکی از خبر هایی که برای ایرانی ها خیلی مهم بود حضور امید دانا در لابلای جریانات در حال حاضر ایران است سوالی که اینجا مطرح می‌شود این است که امید دانا چه کسی است و چرا حرف میزند.

امید دانا چه کسی می باشد و چه نقشی در آشوب ها و اعتراضات

 

بعضی از کاربران در مورد چنین می گویند:یک شخص همجنسگرا می باشد و به خاطر همین مسئله توانست پناهندگی سیاسی خودش را دریافت کند تفسیر های سیاسی و به درد نخور را به افرادی که سطحی نگر و کم سواد هستند تحویل میدهد.

امید دانا چه کسی می باشد و چه نقشی در آشوب ها و اعتراضات

سوال این است که امید شریفی دانا آیا در اتفاقات و اعتراضات این روزهای کشور نقش داشته است یا نه شاید بعد از خواندن و مشاهده کردن نوشته ها خودتان بتوانید به این سوال پاسخ دهید.نظر یکی دیگر از کاربران در مورد دانا یک زرتشتی است که به خدا می گویند اهورامزدا به نظر من این فرد ظاهر انقلابی می باشد و خدا میداند که پشت این ظاهر چه هدفهای شوند وجود دارد مگه میشه مردم ایران را به اهورامزدا بسپاری مگه خدایی نیست نکنه اهورامزدا خدای ایرانیان هست اینجا که میگن مثل موریانه دارند به اعتقادات مردم می کنند.

بیوگرافی امید دانا و همسر امید شریفی دانا کیست + نقش در آشوب و اعتراضات

امید شریفی دانا یکی از سلطنت طلبان نیز که در استکهلم سوئد اقامت دارد دلیل اینکه در مقابله با جمهوری اسلامی ناتوان بوده است بهترین و سودآور ترین راه را درگیری با گروهک های ضد انقلاب به ویژه مارکسیست ها می داند.هدف این است که با ایجاد درگیری‌های لفظی و فیزیکی در میان ضد انقلابیون خارج از کشور جایگاهی برای خودش در میان سلطنت طلب ها پیدا کند.

امید دانا چه کسی می باشد و چه نقشی در آشوب ها و اعتراضات

او امیدوار است که بتواند به عنوان لیدر جریان سلطنت‌طلب که در خارج سکونت دارند معرفی شود.امید دانا بعد از سپری کردن زمان همسر در ایران به کمک سلطنت طلبان و عناصر وابسته به سلطنت در استکهلم پناهنده می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا